thz
Użytkownik
Jestem początkującym w tej dziedzinie wiec nie będę pisał jakiś większych wywodów. Napiszę tylko podstawowe informacje na temat mojej gry.
Niestety ale wczoraj nie udało mi się uzupełnić wątku, a to z tego powodu, że nie mogłem się zalogować na stronę... Tak czy siak napisze co z tego betu wyszło.
Jako że to mój pierwszy raz tego typu gra, postanowiłem dość dużo czasu poświecić na obserwacje rynku. Kiedy kupiłem BACK po kursie 2.10 z godziny na godzinę można było zaobserwować spadek kursu do 1.98, w tym momencie gdybym zakończył grę, byłbym na zysku około 1 euro lecz postanowiłem pozostać i półtorej godziny przed meczem z 1.98 nagle kurs wskoczył na 2.20 czyli moja strata wynosiła wtedy ponad 1 euro. Czekałem niemalże do rozpoczęcia spotkania. Koniec końców "zlayowałem" za 2.16 i strata wyniosła 0.77 euro, także na moim koncie obecnie znajduje się 20.27€.
Gram na Betfair, ze względu że to jest mój początek, moje środki na koncie to tylko 21.04 euro. Tą kwotą będę próbował grać. Wiem, że jeśli nawet mi się uda to moje zyski nie będą wielkie ale da mi to podstawy do tego, żeby w przyszłości grać za większe pieniądzeTrading przed meczem
Trading pre-play jest znany także jako trading pre-match czy trading przed meczem. Jego podstawową cechą jest to, że handel kursami ma miejsce przed rozpoczęciem spotkania.
Dla kogo trading pre-play?
Ten rodzaj jest polecany głównie początkującym amatorom tradingu. Kursy powoli się zmieniają, a gracz ma dużo czasu na przemyślenie swojej sytuacji na rynku. Nie powinno to powodować powstania dużych strat w przypadku niepowodzenia.
Drugą ważną cechą dla której ten rodzaj tradingu jest zalecany początkującym, to uczy on podstawowej umiejętności: zarabiania na ticku. Ta zdolność przydaje się później w tradingu in-play.