>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Początkujący

angelu 0

angelu

Użytkownik
Siemka,
Jestem nowy, trafiłem na tą stronę przypadkiem i jestem z tego niezmiernie zadowolony ???? To forum macie po prostu bosskie ????
A teraz do rzeczy. Gram już od zeszłego roku w bukmacherkę. Zaczynałem w punktach FORTUNA a teraz przerzuciłem się na STS. Było w kratkę, raz przegrywałem, raz wygrywałem. No może byłem przez pewien czas na plusie, ale ostatnimi czasy nie idzie mi znów... Gdzieś 100zł na minusie niestety będę ???? Mój błąd, że niestety nie robiłem sobie &quot;kalkulacji&quot; ile na + lub na - jestem...
Więc do Was prośba abyście pomogli mi zacząć tak jakby &quot;od nowa&quot;. Co mam robić przed każdym postawieniem itp. Jaki wybrać system, bo to chyba najważniejsze. Powiedzmy że dysponuję nie za dużą kwotą - 100zł.

P.S. Mam również konto na Bet-at-home.

A 0

amazon

Użytkownik
Cześć,
gdybym był na Twoim miejscu przy tym stanie konta itp. to grałbym płaską stawką 10% w tym przypadku 10 zł na kupon przy ako +/- 2.0.(stawkę zmieniłbym dopiero gdy kapitał zmieniłby się o 50% od początkowego t.j.wyliczył nowe 10%)Jeśli grasz własne typy to ok, jeśli nie to sam wiesz poszukaj na forum dobrych typerów,jak wiesz takich tu nie brakuje.No i staraj się wybierać te pewniejsze proponowane typy, bez żadnych typów &quot;for fun&quot;.No i oczywiście grałbym w jakimś buku internetowym.To jest znacznie wygodniejsze. Tyle wiesz jak to jest z nauką nikt inny tego za Ciebie nie zrobi, musisz sam grać--&gt; zbierać doświadczenie.
powodzenia

@edit: O podatku to już nawet nie wspominałem:spokodfhgfh:

simons 646

simons

Forum VIP
No i oczywiście grałbym w jakimś buku internetowym.To jest znacznie wygodniejsze.