>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Początkujący

M 0

mateusho

Użytkownik
Witam, ostatnio coś mnie wciągnęło w zakłady bukmacherskie . Od razu mówię, że jestem początkujący dlatego proszę o pomoc, ponieważ nie rozumiem kilku spraw . Zarejestrowałem się w bet-at-home.com, wpłaciłem na początek 25 zł, żeby sprawdzić jak to działa. Dostałem drugie 25 zł po podobno tam jest promocja . Z tego wynika, że mam 50 zł i tu nasuwają mi się pytania w związku z obstawianiem, mam zamiar obstawiać piłkę nożną - na niej się trochę znam. Na początek np. chcę postawić 10 zł na mecz Wisła Kraków - Ruch Chorzów - wygrana Wisły . W/g kalkulatora wynika, że wygrana to 12 zł . A więc jeśli mam na koncie załóżmy 10 zł i je postawie, a Wisła wygra to na koncie będę miał 22 zł ? Drugie pytanie - Czy jeśli postawię 10 zł na Wisłę a wisła przegra to stracę 10 zł czy więcej pieniędzy ? Proszę o pomoc, za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam

T 0

teddy

Użytkownik
Jeśli coś cię wciągnęło, a nie wiesz za bardzo co postaraj się jak najszybciej dowiedzieć za nim to COŚ wciągnie Twoje pieniądze, Twój czas, a może i coś więcej.
Nie stracisz wszystkich pieniędzy - jeśli Wisła przegra lub zremisuje. Stracisz &quot;jedynie&quot; postawione 10 zł. Na koncie zostanie ci 40 zł
Jeśli Wisła wygra - twój zysk na czysto wyniesie 2zł
(12zł wygrana - 10 zł stawka na kupon = 2 zł zysk)
W sumie na koncie będziesz miał 52 zł.

Pozdrawiam i życzę szczęścia.

P.S. Typowanie polskiej ligi (szczególnie po tym co się teraz dzieje) na początek, to chyba nie najlepszy pomysł.

K 0

kris7777

Użytkownik
sporty w ktorych nie ma remisow typu tenis, siatka. Piłki noznej pomimo ze sie na niej &quot;troche znam&quot; nie lubie obstawiac bo czesto kupon siada przez glupi remis w 90 minucie.

M 0

mateusho

Użytkownik