>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

Po status legendy - bet365 only

superfrankie 1

superfrankie

Użytkownik
Chciałem się przywitać i wyjaśnić parę spraw, zanim jutro ruszę (dzisiaj nie widzę nic ciekawego).
Wróciłem tydzień temu, gram od 6 lat.
Było 30, jest 114 pln, czyli jaki taki zysk za zeszły tydzień i z tym rozpoczynam tutaj przygodę.
Stawka 1j oznacza 10% całej kwoty jaką aktualnie posiadam. Z uwzględnieniem że rozliczam po kolejce. Będę pisał, kiedy stawka rośnie/spadnie, na dzisiaj jest to 14pln - bo sie walnełem w obliczeniach ;)
Gram dla zabawy, dopóki nie będę potrzebował pieniędzy to ich nie wyjmę. Nawet mogę wejść all-in w coś i zostać z niczym. Jeśli stracisz kasę na moich typach, nie miej do mnie pretensji.
Lubię overy i kartki :cool: bo pewniaków na wynik nie ma ????
Typuję zawsze w bet365.
A to był mój pierwszy wpis na kartki:
forum.bukmacherskie.com/f339/5-kolejka-premier-league-20-21-09-2014r-112454.html#td_post_4777292
Od jutra liczymy statystyki, pozdrawiam!
P.S. Zachęcam do komentowania jeśli ktoś chce, będę edytował wtedy post z typem i pod nim umieszczał Wasze komentarze.

superfrankie 1

superfrankie

Użytkownik
Vallecano - Ath. Bilbao. Zauważone dzięki Radegast:
forum.bukmacherskie.com/f26/5-kolejka-primera-division-23-09-25-09-2014-a-112741.html#post_message_4783049
Zdecydowanie bet dnia ale jutrzejszego, wyjątkowo gram dzisiaj - zanim kurs poleci w dół. Zgodnie z zasadą: faworyci w końcu przegrają, lepiej grać na kogoś komu nie idzie (tylko nie United).