swoorek
Użytkownik
wkleję list , który mam zamiar wysłać jutro do Live-supportu , ponieważ tam mnie skierowano . A więc :
Witam ,
piszę do Pana/Pani ponieważ skierował mnie tu polski support bet-at-home . Otóż Wasz system , a właściwie jego komunikaty doprowadziły do tego , że się pomyliłem i przegrałęm moje pieniądze . Opiszę mój problem na podstawie listów wysłanych na support - proszę na spokojnie to przeczytać i odpisać .
Pierwszy e-mail do supportu :
___________________________________
to zostanie jutro wysłane do livesupport bo coś o tej godzinie nikt się nie podłącza do rozmowy ..
czy mam jakieś szanse na rekompensatę ? Czy jest to moja wina ? byłem przekonany że system pokazuję mi prawdę i jak obrócę to po prostu wpłacę na ruletkę bez komunikatów ... wiedziałem że już kończy się obrót więc podliczyłem i już było postawione 1,3 k a saldo jedynie 80 zł . Przy obrocie jaki miałem wykonać czyli 1140 zł moje saldo wynosiło około 350 zł !!! to jest jakaś porażka .. tak samo na pokera nie mogłem wpłacać bonus blokował ... Po moim liście oczywiście komunikaty znikły ...
Jak bet at home ma tu konto proszę o wypowiedź .
Witam ,
piszę do Pana/Pani ponieważ skierował mnie tu polski support bet-at-home . Otóż Wasz system , a właściwie jego komunikaty doprowadziły do tego , że się pomyliłem i przegrałęm moje pieniądze . Opiszę mój problem na podstawie listów wysłanych na support - proszę na spokojnie to przeczytać i odpisać .
Pierwszy e-mail do supportu :
w odpowiedzi do tego otrzymałem :Witam ,
otóż obróciłem bonem EUR12 cztery razy jak w regulaminie i do
sprawdzania mojego stanu obrotu używałem wpłaty na ruletkę - za każdym
razem było napisane " masz do obrotu jeszcze bonus 95 pln" , więc
myślałem , że jeszcze muszę stawiać . Jednak dzisiaj spojrzałem na moje
zakłady , wszystkie dodałem i okazało się, że dawno obróciłem bonem ...
Przez wasze komunikaty zmyliłem się i przegrałem pieniądze - wypłaciłbym
przy saldzie 350 zł gdybym o tym wiedział . Teraz , gdy spróbowałem
wpłacić 40 zł na ruletke , które mi zostało dalej pojawia się informacja
o obrocie ... Co to ma oznaczać ? postawiłem ponad 1300 zł :/ proszę o
wytłumaczenie sytuacji .
pozdrawiam
Łukasz
Ale temat tego ,że straciłem przez Was pieniądze nie został poruszony . A o to mi głównie chodziło - o stracone pieniądze ! Więc odpisałem :Witaj Łukaszu,
Dziękujemy za kontakt z bet-at-home.com.
Uprzejmie informujemy, że warunki akcji bonusowej zostały spełnione.
Wypłata środków z konta gracza jest w chwili obecnej możliwa.
W razie kolejnych pytań jesteśmy do dyspozycji.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół bet-at-home.com
[email protected]
http://www.bet-at-home.com
W odpowiedzi odesłano mnie do livesupportu :Mogę wpłacać na ruletkę ,lecz czy nie należy mi się jakieś odszkodowanie ? Wasze komunikaty wprowadzały mnie w błąd. Nie jest moją winą , że dalej obstawiałem - byłem przekonany o bezbłędności waszego systemu . Chciałem wypłacić moje zainwestowane pieniądze : 200 zł i ewentualnie coś na + . I byłem rzeczywiście bardzo blisko , gdyby nie zmylenie przez wasz komunikat . Co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Co na to Wasz regulamin ?
pozdrawiam
Łukasz
a więc napisałem tutaj ... CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ ? na pewno wina nie leży po mojej stronie , a po stronie Waszej - może informatyka - nie wiem . Ważne , że straciłem pieniądze przez wyświetlony komunikat . Proszę o jakąś rekompensate . Z pewnością wypłaciłbym moje pieniądze - około 350 zł znacznie wcześniej i nie przegrałbym ich . oczekuję odpowiedzi ...Witaj Łukaszu,
Doskonale rozumiemy Pana niezadowolenie.
Jednak to Pan stawia zakłady, więc powinien Pan również wiedzieć, jaki obrót dokonał.
Oczywiście, gdy ma Pan jakieś wątpliwości zawsze złościć do naszego serwisu drogą e-mailową przez Livesupport.
Otrzyma Pan wtedy dokładne informację.
Informujemy, że w chwili obecnej nie możemy zaproponować Panu żadnego bonu.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół bet-at-home.com
[email protected]
http://www.bet-at-home.com
___________________________________
to zostanie jutro wysłane do livesupport bo coś o tej godzinie nikt się nie podłącza do rozmowy ..
czy mam jakieś szanse na rekompensatę ? Czy jest to moja wina ? byłem przekonany że system pokazuję mi prawdę i jak obrócę to po prostu wpłacę na ruletkę bez komunikatów ... wiedziałem że już kończy się obrót więc podliczyłem i już było postawione 1,3 k a saldo jedynie 80 zł . Przy obrocie jaki miałem wykonać czyli 1140 zł moje saldo wynosiło około 350 zł !!! to jest jakaś porażka .. tak samo na pokera nie mogłem wpłacać bonus blokował ... Po moim liście oczywiście komunikaty znikły ...
Jak bet at home ma tu konto proszę o wypowiedź .