>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

nie rozumiem Super Heinz czy Expekt sobie kpi?

T 0

therion

Użytkownik
Witam,

Jestem początkujący, ale mimo to udało mi się już wygrać kilka stówek metodami 2zX itp, ale chciałem spróbować czegoś nowego i padło na super heinz ????

Proszę byście rzucili okiem na kupon i doradzili czy zgłosić reklamację.

Kupon:
http://img230.imageshack.us/my.php?image=zrzutekranu2ny3.png

Nie weszły jedynie dwa mecze (i to te o raczej niższych kursach niż reszta) z 7, max wygrana za 100% trafności wynosiła z tego co pamiętam ponad 600zł więc liczyłem, że ok 500 na luzie dostanę a tu ku mojemu zdziwieniu jestem stratny ????

pozdrawiam
Therion

T 0

therion

Użytkownik
no tak oglądałem kupony, ale dziwie się po prostu bo sugerując się definicją super heinza pomyślałem czy kupony nie zostały wygenerowane w taki sposób by częściej wpadały tam przegrane drużyny przez co wygrana drastycznie spadła

pozatym na tych kuponach systemowych które są generowane przy zakładzie typu super heinz jeśli nie trafi się chociaż jednego meczu to kupon jest uznawany za przegrany, więc świadczy to o tym, że są jako aku o czym nie słyszałem by głośno wspominał jakiś buk w swoich faqach

&quot;Super Heinz - System ten składa sie ze 120 zakładów zawartych w 7 selekcjach - 21 podwójnych 35 potrójnych 35 poczwórnych 21 piątkowych 7 szóstkowych i jedna siódemka. Minimum dwie gry musza być wygrane aby otrzymać zwrot.&quot;

wygranych gier było 5 a do nawet zwrotu obstawionej sumy trochę brakowało

to normalne?

dokciu 2

dokciu

Użytkownik
&quot;Super Heinz - System ten składa sie ze 120 zakładów zawartych w 7 selekcjach - 21 podwójnych 35 potrójnych 35 poczwórnych 21 piątkowych 7 szóstkowych i jedna siódemka. Minimum dwie gry musza być wygrane aby otrzymać zwrot.&quot;

to normalne?
Mowa jest o zwrocie jakimkolwiek, a nie o zwrocie włożonej kwoty.