>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

NBA Under/Over Ratio

pitmaster 0

pitmaster

Użytkownik
Idea systemu:
W NBA w długim okresie ilość over jest równa ilości underów.
Tak więc cofamy się o 2-3 kolejki meczów aby był zbiór ok. 20 meczy.
Jeśli stosunek Over/Under jest powyżej 70% wtedy gramy.
Czyli np. 13 over i 7 under --- gramy wszystkie mecze under.
Obstawiamy wszystkie mecze w kolejce.
Gramy 0.1% konta / ilość meczy=stawka na 1 mecz
Gdy będzie starta to zwiększamy % portfela zaangażowanego w zakłady na najbliższa kolejkę.
Gram od 3 miesięcy i z 1900 zł mam 3500 zł.
Może macie jekieś pomysły aby jeszcze usprawnić ten system ?

S 0

spike90

Użytkownik
Jak działa to nie ma co kombinować bardziej, powiększ stawkę to będzie lepiej..

Z tego co rozumiem to...
patrzysz na poprzednie 3 kolejki i jeżeli w tych meczach było &lt;70% overów to w następnej kolejce obstawiasz? Ile obstawiasz, aż się zrównają 50% na 50% ?
Jakie overy stosujesz ?

pitmaster 0

pitmaster

Użytkownik
Jak działa to nie ma co kombinować bardziej, powiększ stawkę to będzie lepiej..
Z tego co rozumiem to...
patrzysz na poprzednie 3 kolejki i jeżeli w tych meczach było &lt;70% overów to w następnej kolejce obstawiasz? Ile obstawiasz, aż się zrównają 50% na 50% ?
Jakie overy stosujesz ?
Patrze 2-3 kolejki wstecz i ważne aby w tych wszystkich kolejkach była nierównowaga ( np. overy przeważały ). Potem zazwyczaj następuje odwrócenie trendu, gdyż rynek przeszacowuje overy - linia idzie nienaturalnie do góry.
Teraz zaczyna się MLB. Wczoraj było 11 O i 4 U. Warto powoli się szykować na odwrócenie trendu.
ps. Czemu tak łatwo zarabiam ? ????

pitmaster 0

pitmaster

Użytkownik
Siedzę już w tego typu systemach od kilku lat i trzeba wiedzieć kiedy trend się zmienia.
Ogólnie są 2 zasady: