>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Najwyższe kursy na NBA, NHL i F1

danni 8

danni

Użytkownik
Witam! Jestem początkującym bukmacherem ;]. Póki co gram na BAHu, ale z tego co widzę to kursy są tam niskie w porównaniu do innych buków, oferta też niezbyt szeroka i nie ma transmisji meczów na żywo.

Szukam buka, który oferuje przede wszystkim wysokie kursy na NBA, NHL i F1. Drugie ważne kryterium to duża oferta w każdej dziedzinie sportu. Mniej ważne, ale mile widziane to transmisje live wydarzeń sportowych. No i dobrze by było, żeby można było łatwo zgarnąć jakiegoś bonusa...

Dodam jeszcze, że nie jestem typem ryzykanta dlatego ważniejsze jest dla mnie aby jak najwyższe były kursy na faworytów.

Waham się pomiedzy bwin i bet365...

Z góry dzięki za każdą odpowiedź!

radek_p123 6

radek_p123

Użytkownik
Fajnie że jesteś bukmacherem:-D Jeżeli się wahasz między bwin a bet365 to zdecydowanie bet365, bwin zaniża kursy na faworytów, możesz jeszcze sprawdzić sobie ofertę unibet, tylko ze w unibecie bonusika nie dostaniesz.

danni 8

danni

Użytkownik
Dzięki za odpowiedź. Bukmacherem to ja rzeczywiście nie jestem... pomyliło mi się ???? , chyba miałem napisać po prostu graczem, bo nie przychodzi mi do głowy żadne trafniejsze określenie. Zresztą mniejsza o to...
Też myślałem nad bet365, ale u nich jest jeden problem... Nie mają zakładów head to head w F1, na których mi bardzo zależy. No chyba, że źle sprawdzałem...
Ogólnie, który bukmacher ma najwyższe kursy?
Który najszerszą ofertę?
U którego można najłatwiej zgarnąć bonus? (tak żeby można było obstawiać po kursie 1.01 i nie trzeba było nim obracać po 100 razy zanim będzie można go wypłacić).

dawidm 9

dawidm

Użytkownik
najwyższe kursy (na NBA, NHL i wszystko inne) ma buk, który ma najmniejszą prowizję - czyli z popularnych pinnacle (bodajże 2%).