>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Na dwoje babka wróżyła

T 29

tomato99

Użytkownik
Witam
Jestem nowy w te klocki zdążyłem już przegrać pierwsze 50zł. W tym temacie zamieszczał będę moje typy piłkarskie. Mam nadzieje że uda się odegrać. Liczę na stały zysk jak większość osób dlatego na kuponie będę stawiał maksymalnie 2 zdarzenia. Nie obstawiam meczy przeciwko polskim drużynom, zawodnikom, takie małe patriotyczne podejście.
A więc zaczynajmy:
Kapitał:100zł
Bilans: Będę starał się robić bilans każdego dnia, tygodnia i miesiąca(jeżeli dotrwam ^^)
Kursy: Od 1,10 do 2,0
Co obstawiam?: Piłka nożna, sporadycznie tenis.
Bukmacher: Bet at home
Komentarze: Mile widziane ;)
⚽ FC Basel - Molde FK ⛔
Typ:1
Kurs: 1,40
Stawka:10zł
Pw: 4zł
Skandynawia górą ;/
⚽NK Dinamo Zagreb - FC Sheriff Tiraspol ✅
Kurs: 1,40
Stawka: 10zł
Pw: 4zł
⚽Partizan Beograd - AEL Limassol ⛔
Kurs: 1,80
Pw: 8zł

Jak widać ryzykuje 30zł dla 16zł, moim zdaniem jest to rozsądne podejście. Obstawiłem wyłącznie gospodarzy, dodatkowo tylko takich którzy nie są bezpieczni po pierwszych spotkaniach co za tym idzie muszą walczyć w meczach i są faworytami spotkań.
Kupon 1 i 2 to mocni faworyci szanse oceniam na 80% co do Partizana jestem trochę bardziej sceptyczny i daje mu 70% szans. To tyle jeżeli chodzi o LM teraz mecz towarzyski:
⚽FC Barcelona - Manchester United ⛔
Pw: 8zł
Nie jestem fanem Barcy ale po formie jaką prezentują obie drużyny zdecydowania lepiej wypada właśnie duma Katalonii .
Bilans:
36zł ⛔
Kupony: 1/4
Brawa dla mnie ;(

T 29

tomato99

Użytkownik
Żeby odrobić muszę zaryzykować po 2 zdarzenia na jeden kupon. Totalne szaleństwo i jazda bez trzymanki.
⚽Dynamo Moscow - Dundee United✅
⚽Legia Warszawa - SV Ried✅
Typ: Gospodarze
Kurs: 1,95
Pw: 9,50zł✅
⚽Olympique Marseille - Eskisehirspor✅
⚽Liverpool FC - FC Gomel✅
Typ:Gospodarze
Kurs: 1,62
Pw: 6,20zł✅
⚽Metalurg Donetsk - Tromsö IL⛔