>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Możliwość wpłaty tylko tradycyjnym przelewem

P 1

pladi

Użytkownik
Witam, mam problem z wpłatą pieniędzy na MB. Od jakiegoś tygodnia, gdy wchodzę we wpłatę i próbuję wybrać mtransfer lub płatność kartą pojawia się komunikat:
Proszę przelać wybraną kwotę z własnego konta bankowego do:

Własciciel konta: Moneybookers Ltd
Bank: Bank Pekao SA
Miasto: Warszawa
Numer konta: 06124059181111000049121005
Kod banku: 12405918
SWIFT: PKOPPLPWXXX
Waluta konta: PLN
Adnotacja: 16XXXXX NALEŻY PODAĆ swój numer ID klienta!
!!! ZAKAZ depozytów gotówkowych/ od stron trzecich !!! Z powodu regulacji prawnych przeciw praniu brudnych pieniędzy nie możemy akceptować depozytów gotówkowych lub przekazów bankowych realizowanych przez inne strony niż ŁUKASZ PLĄDER. Nie robimy wyjątków od tej reguły. Wszelkie koszty administracyjne i bankowe związane ze zwrotem płatności zostaną nałożone na stronę zapoczątkowującą takie płatności. Dowiedz się więcej
Waluta płatności: Zalecamy Ci wysłanie przekazu w wyżej wymienionej walucie. Przy przekazach w innych walutach i/lub w przypadkach kiedy określona waluta różni się od waluty konta Skrill (Moneybookers), mogą zostać naliczone opłaty za wymianę waluty.

Nie możemy obciażyć tą sumą Państwa konta bankowego: Należy samodzielnie przekazać bankowi polecenie przekazu pieniędzy!

Bankowość online: Jeśli posiadasz internetowe konto bankowe, możesz płacić bezpośredno w jednej z poniższych instytucji:
Bank Zachodni WBK S.A. | PKO Bank Polski | Bank Pekao S.A. | BRE Bank S.A. | ING Bank | Citibank Handlowy | Bank BPH | Kredyt Bank S.A. | Lukas Bank | Bank Millennium
Tak więc w piątek dokonałem tradycyjny przelew z mbanku na MB, który dzisiaj doszedł, jednak ten komunikat przy próbie dokonania kolejnej wpłaty wciąż widnieje. Co jest powodem tej sytuacji?

PS. Ostatnio zmieniałem konto z BPH na Mbank, ale wydaje mi się, że to nie powinno mieć żadnego znaczenia, tym bardziej, że dokonałem już wpłaty z mbanku. Oczywiście mam za sobą pełną weryfikację. Proszę o pomoc
 
Do góry Bottom