kwwk
Użytkownik
Czekam już ponad 3 tygodnie na wypłatę kasy, wpłaciłem 300e do wypłaty mam 480e, nie jest to majątek, ale mimo wszystko chcę odzyskać swoje pieniądze. Na początek standardowa weryfikacja, potem zażyczyli sobie z id potem potwierdzenie numeru telefonu od operatora- wszystko wysłałem. Następnie zleciłem wypłatę, która została zablokowana a następnie dostałem maila w którym napisane było, że moje konto zostało tymczasowo zablokowane przez dział bezpieczeństwa:
We would like to inform you that your account has been deactivated from the security department as it requested to perform an investigation. Kindly note that the reason behind the review is not disclosed with other departments before the completion of it.
Since the examination is conducted by another department, we cannot provide you with an
exact time frame. We kindly request your patience until this matter is resolved. Of course, you will receive a fully detailed update via email as soon as the review has been completed.
I tak sobie czekam ponad trzy tygodnie ... Pytałem jak długo będzie trwać to postępowanie. Dostałem odpowiedź, że do czasu aż dział bezpieczeństwa wyjaśni sprawę, czyli nie wiadomo jak długo. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pozdrawiam.
We would like to inform you that your account has been deactivated from the security department as it requested to perform an investigation. Kindly note that the reason behind the review is not disclosed with other departments before the completion of it.
Since the examination is conducted by another department, we cannot provide you with an
exact time frame. We kindly request your patience until this matter is resolved. Of course, you will receive a fully detailed update via email as soon as the review has been completed.
I tak sobie czekam ponad trzy tygodnie ... Pytałem jak długo będzie trwać to postępowanie. Dostałem odpowiedź, że do czasu aż dział bezpieczeństwa wyjaśni sprawę, czyli nie wiadomo jak długo. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pozdrawiam.