>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

LIVE BET- PROBLEM Z WYPŁATĄ

kwwk 311

kwwk

Użytkownik
Czekam już ponad 3 tygodnie na wypłatę kasy, wpłaciłem 300e do wypłaty mam 480e, nie jest to majątek, ale mimo wszystko chcę odzyskać swoje pieniądze. Na początek standardowa weryfikacja, potem zażyczyli sobie z id potem potwierdzenie numeru telefonu od operatora- wszystko wysłałem. Następnie zleciłem wypłatę, która została zablokowana a następnie dostałem maila w którym napisane było, że moje konto zostało tymczasowo zablokowane przez dział bezpieczeństwa:


We would like to inform you that your account has been deactivated from the security department as it requested to perform an investigation. Kindly note that the reason behind the review is not disclosed with other departments before the completion of it.
Since the examination is conducted by another department, we cannot provide you with an
exact time frame. We kindly request your patience until this matter is resolved. Of course, you will receive a fully detailed update via email as soon as the review has been completed.

I tak sobie czekam ponad trzy tygodnie ... Pytałem jak długo będzie trwać to postępowanie. Dostałem odpowiedź, że do czasu aż dział bezpieczeństwa wyjaśni sprawę, czyli nie wiadomo jak długo. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pozdrawiam.
 
U 0

Usunięty użytkownik 173737

Gość
Wracając do głównego tematu, sytuacja wygląda tak, że właścicielem tego livebet.com jest CW Marketing B.V. Jest to właściciel innych buków, między innymi svenbet i evobet. Na svenbet i evobet miałem identyczną sytuację jak ty, postawiłem kilka betów, wjechał limit, szczegółowa weryfikacja, a jak wszystko wysyłałem jak trzeba, to account review i nie mogą udzielić odpowiedzi na pytanie ile to potrwa. U mnie konta są zawieszone jakoś od maja/czerwca.

Z tego co widzę na askgamblers, wielu graczy ma podobny problem na svenbet i evobet, ale te skargi są rozwiązywane, może te account review jest przyśpieszane jak ktoś składa skargę, nie wiem. Ty masz taki problem, że tego livebet w ogóle nie ma na askgamblers, więc nie możesz złożyć skargi. Może napisz do livechat supportu askgamblers, powiedz że ten właściciel ma inne buki które postępują tak samo jak livebet i może jakoś Ci pomogą. Ja w żadne skargi się jeszcze nie bawiłem, bo kwoty nie były wystarczająco duże i pomyślałem, że poczekam.

Dodam tylko, że miałem podobną sytuację na bukach z innych softem. Po pół roku, jak myślałem że hajs już przepadł, napisali mi maila znikąd, że konto jest odblokowane i mogę wypłacić pieniądze, więc myślę, że w tym przypadku może być podobnie, ale może to potrwać parę miesięcy.
 
Do góry Bottom