>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Limity/blokady bukmacherów.

deemer 0

deemer

Użytkownik
Witam, mam kilka pytań odnośnie limitów i blokad jakie bukmacherzy zakładają na swoich klientów. Nie mam wielkiego doświadczenia w tych sprawach ale sądzę że znajdzie się tu kilka osób które miały już przyjemność doświadczyć tego na własnej skórze.
Mniej/więcej od jakich kwot buki nałożą na nas górne limity stawki? Od 1tyś? od 5tyś? 10tyś? Oczywiście zakładając że wygrywamy (nie cały czas ale mamy z tego spory zysk).
Obiło mi się też o uszy że czasami gdy gracz regularnie ogrywa buka to zostaje poprostu &quot;wyproszony&quot; z zabawy bez możliwości powrotu. Czy to prawda? Jeśli tak to mniej/więcej od jakich miesięcznych zysków może nam grozić taka blokada? Zakładając że gramy systemem i mamy (w przybliżeniu) stały i równy zysk. Wiem że odpowiedzi może być tyle ilu jest bukmacherów ale chodzi mi o ogólny zarys jak to wygląda.

ester 87

ester

Użytkownik
W europejskich bukach tych bardziej znanych spokojnie pograsz do zysku kilkanaście tysięcy pln (może poza takimi leszczami jak betsafe, interwetten, 888sport ... ). Chyba, że nie podpasuje im twój styl gry, wtedy możesz mieć limit bardzo szybko, np. bet365 za granie surebetów potrafi zlimitować nawet po jednym zakładzie.
Co do wysokości limitów to niestety zazwyczaj są takie, że uniemożliwiają dalszą grę. Większość buków stosuje redukcje do kilku procent max stawki. Możesz wtedy stawiać np. 1% tego co mógłbyś bez limitów (tak jest w angielskich bukach: ladbrokes, bet365, paddypower itd). W efekcie musisz kończyć przygodę z bukiem, chyba że satysfakcjonuje Cię granie na zysk kilkudziesięciu złotych. U innych są limity na stawki, tak chociażby reaguje bwin, czy interwetten czyli możesz postawić max np. 300zł na kupon.