>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Legalne wypłaty z pokwitowaniem opodatkowania

9 0

909090damian

Użytkownik
Jestem początkujący.
Nie chcę korzystać z portfeli internetowych takich jak skrill/neteller i robić cokolwiek nielegalnego(grać, wpłacać/wypłatać i co się tam jeszcze da).
Szukam bukmachera u którego jak wygram, będę miał potwierdzenie podatku, najlepiej w formie fizycznej, a wpłaty i wypłaty będę mógł robić bezpośrednio z mojego konta bankowego w Polsce, a pieniądze będą opodatkowane.
Z tego co znalazłem w internecie to można tak robić w STS i Fortunie, jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
A co z takimi bukmacherami jak forBet i Milenium ? Na stronie forBet można znaleźć informację na samym środku, że nie ma podatku, a gdzieś widziałem że jest legalny. Jak już mówiłem szukam legalnych a nie &quot;legalnych&quot; bukmacherów i chciałbym mieć 100% pewność.
Będę wdzięczny za pomoc.

T 189

teesbor

Użytkownik
forBet ma obecnie promocje, ze nie placisz podatku od wygranej (pewnie dziala to tak, ze wirtualnie gdzies tam u nich w systemie kurs jest wiekszy od postawionego o tą wartość podatku)

edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
forBet ma obecnie promocje, ze nie placisz podatku od wygranej (pewnie dziala to tak, ze wirtualnie gdzies tam u nich w systemie kurs jest wiekszy od postawionego o tą wartość podatku)
Wcale nie chodzi tu o 10% podatek od wygranych ponad 2280zł a mianowicie o inny bo wynoszący przecież
12% podatek obrotowy od każdej wniesionej stawki, który jak dotąd nie jest pobierany od graczy przez forBET, aczkolwiek ustawowo musi być przez buka odprowadzany do fiskusa.

funemanka 31

funemanka

Użytkownik
Wybaczcie jeśli głupio pytam, ale jestem jeszcze zielona w te klocki.