>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

Lap Top

dj_arti 185

dj_arti

Użytkownik
Witam Panowie !
Mam kilka pytan odnosnie lap topow. Na komputerach znam sie dobrze
a 3 dni temu father przywiozl mi ze stanow lap topa i jestem w nich zielony.
Chodzi mi glownie o czesci czy w lap topie jest mozliwe dokupienie pamieci ram,
dysku HDD itp itd. Prosilbym jakiegos speca o wypowiedz, a jezeli tak to jak to
dziala? Jedynie robia to serwisy komputerowe czy jak? Prosze o odp bo to wazne ;)
Lap niby jest dobry ale mam lapa z prockiem Semprona 1,8, Grafa Radeon 128,
Dysk 60 GB, tylko ponad 380 pamieci ram a to dla mnie zdecydowanie malo.
I chcialbym w niego troche zainwestowac i zafundowac mu jakies male zmiany ;)

escabar 24

escabar

Użytkownik
Hmm jak na dzisiejsze standardy to troszke kiepski notebook pamięć teraz w standardzie to 1 gb , dysk w standardzie 160 gb... ja nie dawno wymieniłem notebooka i za 3 tys sprawiłem sobie małe fajne cudeńko.
Niestety musze Cię zmartwić ale raczej nie ma opcji &quot;dokupienia dysku&quot; ani tym podobnych rzeczy.
Jeżeli już chciałbyś dysk to jedynie &quot;zewnętrzny&quot; znajomy ostatnio kupił 500gb za 400zł - nówka. Taki dysk podłączasz do USB i jest ok, można powiedzieć &quot;taki większy pen drive&quot; . Tutaj masz zdjęcie jak to wygląda:

vader 2,8K

vader

Forum VIP
Takie parametry laptopa to trochę lipa... Chyba teraz już ciężko kupić nowego laptopa z HDD 60 GB. A RAM 380? RAM to wielokrotność liczby 128. Czyli jakoś powiedzmy 256, 512 itd. Więc 380 to sam nie wiem jak można tak mieć. A jeśli masz 256 to na prawdę słabo.