>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

Kuponik na najbliższą LM i LE; 5 zdarzeń, AKO 30+ - zapraszam!

V 1

vertixen

Użytkownik
Witam serdecznie,
Planuję zagrać mały wagonik za 100-200 PLN, ale chciałbym poznać wasze opinie co do tego zakładu bo sam już nie wiem, bo w końcu to mieszkanka LM i LE, więc nie to samo co liga... Liczę na waszą pomoc bo ja gram dopiero od pół roku ????
Chcę zagrać, ten kupon ponieważ miałem już nieraz farta na takich wyższych kursach typu 7 zakładów w angielskiej i z 30 &gt; 400+, 40 zł na dokładny remis i 600 zwrotu, 3 ostatnio w LE z 20 &gt; 200. Analizowałem sobię i jakby za te kupony zagrać minimum 100-200 pln, to już miałbym ładną kaskę, a tak mały plus przez te pół roku.
Dlatego chce zmienić &quot;styl&quot; grania, grać raz w miechu 3x po 100 PLN podobne zakłady jak ten, i jak w końcu wejdzie to ładna kaska jest:
Zakład na 5 zdarzeń:
Stawka: 100/200 PLN
Barcelona v AC Milan - Zakwalifikuję się AC Milan
FC Zenit v FC Basel - X2
Inter v Tottenham - 2 DNB
Bordeaux v Benefica - 2 DNB
Newcastle v Anzhi - 1 DNB
Kurs: 32,81
Analiza całego zakładu:
Co do pierwszego meczu: Milan w bardzo dobrej formie, prezentują solidny i równy futbol, nie grają w kratkę i na wyjeździe ostatnio przegrali w ubiegłym roku w grudniu, a poza tym 2 wygrane i 3 remisy. Barcelony oglądałem dwa ostatnie mecze z Realem i nie zachwycili, widać od razu, że to nie Barca Guardioli. Co do wyniku meczu obstawiałbym jakies 2-1 dla Barcelony, max 3-1 ponieważ myślę, że Milan zdoła strzelić im jedną bramkę.