>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

[kosz]Czynniki wplywajace na koncowy wynik meczu

E 0

emsi1994

Użytkownik
[dobre rady]Analiza spotkań i nie tylko ????
Siema! Postanowiłem, już na 100% i decyzji na 99% nie zmienię :-D, że będę na początek typował spotkania Polskiej Ligi Koszykówki, później może dojdzie np. NBA, czy ACB. Jako, że na razie jestem zielony, jeśli chodzi o koszykówkę i samą ligę PLK, postanowiłem poradzić się was w następujących kwestiach: :-D
1. Co bierzecie pod uwagę (jakie czynniki np. kontuzje) przy analizie spotkań w koszykówkę?
2. Czy istnieją jakieś fora o PLK, bo w google szukałem i nic nie znalazłem?:-D
3. Jaką stronę z dobrymi statystykami PLK polecacie?

Z góry dzięki za jakiekolwiek rady! PoZdRo!

R 0

reyess

Użytkownik
Siema! Postanowiłem, już na 100% i decyzji na 99% nie zmienię :-D, że będę na początek typował spotkania Polskiej Ligi Koszykówki, później może dojdzie np. NBA, czy ACB. Jako, że na razie jestem zielony, jeśli chodzi o koszykówkę i samą ligę PLK, postanowiłem poradzić się was w następujących kwestiach: :-D
1. Co bierzecie pod uwagę (jakie czynniki np. kontuzje) przy analizie spotkań w koszykówkę?
2. Czy istnieją jakieś fora o PLK, bo w google szukałem i nic nie znalazłem?:-D
3. Jaką stronę z dobrymi statystykami PLK polecacie?

Z góry dzięki za jakiekolwiek rady! PoZdRo!
PLK jest wyrównana, dlatego łatwo o jakieś niespodzianki.

Kontuzje oczywiście mają wpływ, ale nieraz ciężko je wyhaczyć, bo oficjalki milczą na ten temat.
Ja za bardzo nie patrze na jakieś statsy PLK, bo wydaje mi się, że znam tą ligę na tyle, że wiem kto, jak i co. Dużo daję oglądanie spotkań na własne oczy (jeśli jest możliwość- ja akurat mam taką szansę i nie ukrywam, że bardzo się z tego cieszę ????) ew. w TV (tvp.pl) czy słuchanie w radio (transmisje podane na soccer-live.pl).