>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Kilku zwycięzców

K 0

kooky91

Użytkownik
Witam. Jestem początkujący, w zasadzie zacznę od jutra jakieś skromne typowania. Moje pytanie: czy mogę wytypować kilku potencjalnych zwycięzców ligi czy też turnieju? Może inaczej... Czy da się (przykładowo na bwin) założyć 3(lub więcej) osobne kupony na zwycięzce sezonu ekstraklasy 09/10?

Pierwszy kupon na Legię
Drugi na Wisłę
Trzeci na Lecha

Coś w tym stylu.
Pozdrawiam

jemjogurt 52

jemjogurt

Użytkownik
jak osobne to czemu nie ?
da sie tylko jak trzy takie kupony beda to na kazdego kurs by musial byc powyzej 3.0 zebys cokolwiek zarobil, o ile zarobisz - bo jak ktos inny wygra to peszek..

G 46

ghs

Użytkownik
Oczywiście, że się da.
Jemjogurta nie słuchaj, nie wszystkie kursy muszą być powyżej 3.0, żeby zarobić.

T 115

tomi5454

Użytkownik
No może nie każdy ale ten co wygra musi mieć kurs powyżej 3.0 bo w innym przypadku będzie na minusie. Mówimy tu o kursie 3,0 ponieważ ty chcesz wytypować 3 potencjalnych zwycięzców. Jeśli chcesz typować 2 twoim zdaniem potencjalnych zwycięzców ligii to kurs musi wynieść 2,0 albo więcej na zwycięzcea to łatwo policzyć w ten sposób:
Mamy drożynę A i B i C. NA każdą stawiamy po 1zł. Kurs to 3,00
A= 3*1 = 3zł w przypadku jeśli ta drużyna wygra.
B= to samo co wyżej
C= to samo co wyżej
I ty sposobem wyszliśmy na 0. Teraz inny sposób:
Drużyna A - kurs 8,00
Drużyna B - kurs 3,00
Drużyna C - kurs 1,70
Powiedzmy że na każdą postawimy 1zł czyli razem 3zł.
W przypadku wygranej drużyny A jesteśmy 7zł na plusie.
W przypadku wygranej drużyny B jesteśmy na 0.
Lecz w przypadku wygranej drużyny C jesteśmy 1,30zł na minusie.
MYŚLĘ ŻE JASNO CI TO WYTŁUMACZYŁEM. JA NIE MUSIAŁEM PATRZEĆ NA ŻADNE FORUM JA ZACZYNAŁEM. TU WYSTARCZY TROSZECZKĘ POMYŚLEĆ!!

radek03 90

radek03

Forum VIP