Witajcie, dopiero zaczynam przygodę z bukmacherką, na razie nie stawiam dużo pieniędzy, bo wiem, że nie znam się na tym zbyt dobrze. Nie będę kłamał, napiszę wszystko zgodnie z prawdą i choć wiem, że będę w waszych oczach bukmacherskim idiotą, byłbym wdzięczny, gdybyście odpowiedzieli mi na kilka pytań.
Mam konto na sts.pl, tak jak teraz patrzę zrobiłem tam 14 zakładów, wygrałem 4, reszta w plecy. Tak jak mówiłem, na razie stawiam mało, więc jestem na minusie 75zł. Zanim ponownie coś postawię, chciałbym się paru rzeczy dowiedzieć.
1. Czy mądrym będzie obstawianie dokładnie tak jak ludzie piszą na forum w zakładce "VIP Typy"?
2.Posłużę się tematem w tamtej zakładce użytkownika "Coryoshi". Pisze on na przykład tak:
"#560
20:35 Ferrer D. - Russell M. @ 1
22:15 Bryan B./Bryan M. - Cilic M./Gonzalez S. @ 1
00:45 Raonic M. - Sock J. @ 1
1.61 @ Expekt, 0.5j"
a) o co chodzi z tymi "@"?
b) o co chodzi z tym "j"? Jak rozumiem, to powinna być stawka, którą chcę postawić, ale nie rozumiem, dlaczego "j"?
3.Kogo polecacie z "grupy vip" jako osobę, której typy mógłbym obstawiać?
Jak przypomną mi się jeszcze jakieś pytania to tu napiszę, tymczasem bardzo prosiłbym o odpowiedź, pozdrawiam
Mam konto na sts.pl, tak jak teraz patrzę zrobiłem tam 14 zakładów, wygrałem 4, reszta w plecy. Tak jak mówiłem, na razie stawiam mało, więc jestem na minusie 75zł. Zanim ponownie coś postawię, chciałbym się paru rzeczy dowiedzieć.
1. Czy mądrym będzie obstawianie dokładnie tak jak ludzie piszą na forum w zakładce "VIP Typy"?
2.Posłużę się tematem w tamtej zakładce użytkownika "Coryoshi". Pisze on na przykład tak:
"#560
20:35 Ferrer D. - Russell M. @ 1
22:15 Bryan B./Bryan M. - Cilic M./Gonzalez S. @ 1
00:45 Raonic M. - Sock J. @ 1
1.61 @ Expekt, 0.5j"
a) o co chodzi z tymi "@"?
b) o co chodzi z tym "j"? Jak rozumiem, to powinna być stawka, którą chcę postawić, ale nie rozumiem, dlaczego "j"?
3.Kogo polecacie z "grupy vip" jako osobę, której typy mógłbym obstawiać?