>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Jakiego bukmachera wybrać (internet)

W 0

wojciech23

Użytkownik
Witam. Jestem nowy w zakładach. Obstawiałem na bet-at-home, ale :zoltakartka: taki sobie...:-? I mam pytanie, jakiego bukmachera internetowego polecacie? Byłem na expekt i jest do kitu. Chodzi mi o przyjazny system i o dobre kursy i ładne przedstawienie historii drużyn. THX ????

prezes007 0

prezes007

Użytkownik
Polecałbym Expekt ;) Nie wiem czemu Tobie się nie podoba. Mają przyjazny system według mnie ;) Kursy też są niczego sobie, a ładnych historii przedstawionych drużyn raczej nie znajdziesz u buków internetowych. Polecam BetExplorer.com

A co do bukmachera, jak nie Expekt, to tak jak kolega u góry pisze: Unibet, Bet365, Betsson

lupe 0

lupe

Użytkownik
Generalnie każdemu co innego pasuje. Wejdz sobie na strony różnych bukmacherów, zrób pare zakladów na &quot;sucho&quot; i będziesz wiedzial co Ci najbardzije pasuje. Wg mnie najbardziej solidne i godne polecenia: betgun, bet365, expekt, bah.

narosdz 46

narosdz

Forum VIP
Jak Ci nie pasuje zarówno Expekt jak i Bet-at-home to polecam Bwin... kursy dobre i spotkań od groma.
J/w, takie tematy to plaga na tym forum... możesz sobie poczytać tak więc wybór nie powinien stanowić problemu.

W 0

wojciech23

Użytkownik
No na tym Bwin jest całkiem spoko. Ale tam jest napisane, że bonus 50%, to co? Jeżeli wpłace 100 zł to dostaję 50 zł bonusu?

W 0

wojciech23

Użytkownik
Aha, to jak wpłace 150 to dostanę bonus 50 zł tak? Czy jak wpłacę 150 to dostanę 75? Jak chcę dostać 100 PLN bonusu to wpłacam 200?

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Matematyka! 50% to połowa z wpłacanej sumy. Wpłacasz 200zł, otrzymujesz połowe z tego bonusu. Wpłacasz 150zł to dostaniesz 75zł.

W 0

wojciech23

Użytkownik