>>>BETFAN - BONUS 3X 100% DO 200 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Jak się za to zabrać

A 0

amras-helyanwe

Użytkownik
Witam ????
Chciałbym spróbować jeszcze raz z bukmacherką, ale bardziej na poważnie. I wiem, że na razie robię wielki dym a i tak pewnie wszystko przegram, ale chciałbym poprosić o kilka wskazówek dotyczących wypłat.
Zakładając, że wygram &lt;kwotę, załóżmy, w okolicach 1,5 tysiąca&gt;, to chcąc wypłacić, co powinienem zrobić najbezpieczniej i by być jak najmniej stratnym?
Wypłata od razu na konto w banku odpada? Wiem, że US nie czepi się o kilka stówek, ale z drugiej strony, jeśli mam 19 lat i jestem uczniem, to skąd mógłbym mieć stale dochody rzędu tysiąca złotych?
Powinienem założyć konto najpierw na Skrill/Neteller i stamtąd dopiero na konto w banku? Czy to zgubne myślenie, bo dla banku będzie wsio rawno jak, tylko skąd takie pieniądze na koncie uczniaka?
Czy może w ogóle martwię się na zapas, a kwoty &gt;15.000 euro, nawet u osiemnastolatka, nie będą w żadnym sposobie zdziwieniem dla banku? ????
No i trzecia opcja, najłatwiejsza, ale z której nie chcę korzystać, ale opiszę, bo może mam złe info &lt;za to zdanie powinienem dostać 100% z matury z polskiego xd&gt;. Chodzi o wypłatę na Skrill a potem stamtąd wypłata kartą w bankomatach. Wtedy największe bezpieczeństwo, ale kosztuje samo wyrobienie +/- 40zł, zaś taka karta w mBanku jest darmowa. Może kiedyś, ale teraz nie chcę się w to bawić.
Podsumowując, czy dobrym rozwiązaniem dla mnie będzie założenie konta na Skrillu i w mBanku i stosować taktykę Skrill--&gt;mBank--&gt;bankomat?
Z góry dziękuję za cierpliwość ????

L 23

luczyk10

Użytkownik
Jak się za to zabrać ?? Polecał bym najpierw te pieniądze wygrać a nie martwić się na zapas co zrobić z wygraną...