>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Jak ograniczyć dane osobowe u buka internetowego oraz limity u ziemniaków?

B 0

brtk

Użytkownik
Witam szacowne grono ekspertów.

Pierwsze
Jestem laikiem który chciałby zacząć grać u bukmacherów.
Myślę o grze online, jednak nie podoba mi się to ile wrażliwych danych muszę podać. To trochę jakby prosić się by ktoś wziął na mnie kredyt. Ja wiem że teoretycznie prawo mnie chroni bo narzuca ono ochrone danych osobowych ale w praktyce może dojść do wycieku danych :(
Jest jakiś patent na uniknięcie bo ograniczenie przekazania danych, bo z tego co gdzieś wyczytałem trzeba nawet zeskanować dowód.
Myślałem by grać na koncie tymczasowym ale coś mi się nie chce wierzyć że jest one bezproblemowe.
Doradzcie coś proszę.


Druga sprawa

W związku z powyższym zastanawiam się nad grą w punktach naziemnych. Czy jeśli się obstawia mecze w popularnych ligach jak np. Bundesliga to czy są jakieś limity? Wiem że nie możecie powiedzieć że "tak, Bundesliga ma limit do 2k" lecz chodzi mi np. o limit do 150zł. Chcę wiedzieć po prostu jakiego rzędu mogą być limity?
Czy np. przychodząc regularnie do tak zwanego ziemniaka mogą nałożyć na mnie limit bo Pani która przyjmuje zakłady pamięta mnie i wie że często wygrywam?
 
ranczo0123 454,2K

ranczo0123

ModTeam
Członek Załogi