>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Jak oceniacie szanse ?

L 0

lystva

Użytkownik
Forum czytam długo przed rejestracją, i raczej bez logowania.
To mój pierwszy temat więc witam wszystkich.
Przejdę do problemu:
Na wrzesień/początek października tego roku będę potrzebował ~6500zł
(minimum 5000zł)
Wpadłem na pomysł zdobycia tej kasy za pomocą gry u buka (konkretnie expekt,bo tam mam konto) , lecz moja wiedza na te tematy ogranicza się do obstawiania raz na 3-4 tygodnie w STS&#39;ie z czego raczej za dużo nigdy nie miałem. A więc jestem ,,zielony&quot; ????
Jak realnie oceniacie szanse zdobycia takiej ilości floty w takim okresie, przez osobę z raczej nie dużym doświadczeniem ?
Jednym słowem sprowadźcie mnie na glebę ;)

lalo 36

lalo

Forum VIP
Jednym słowem nie masz szans :] Takie moje zdanie :] Bo nawet jeżeli byś miał na start 2000 zł to jako początkujący na 90 % to przegrasz ;) Więc lepiej nie bierz się za bukmacherke a idź lepiej do pracy a te pieniążki co masz sobie odstaw ????
pozdROWienia ????

L 0

lystva

Użytkownik
szanse zawsze są ???? ma 2000, weźmie jakis kupon z forum z ako 3. I kaska jest jak wejdzie ???? ????
Hehe :-D Gorzej jak nie wejdzie.
W sumie kasa potrzebna na furę-doznałem urazu kolana i żeby móc powrócić do ukochanego MMA muszę jeszcze oszczędzać nogę, a że mam kawałek do szkoły to by się autko przydało, żeby nie ganiać za autobusami i nie iść kawał na przystanek (co raczej nie sprzyja mojej sytuacji)
Ale dzięki za odzew i sprowadzenie do parteru ze sfery marzeń żółtodzioba ????

pitruss 0

pitruss

Użytkownik