>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Jak grac ?

M 0

mateusz2343

Użytkownik
witam ????
Jestem początkującym w bukamcherce, kolega mnie w to wciągnął ????

mam do was takie pytanie ?
jak lepiej grac?
bo on gra w fortunie i daje np na jeden kupon AKO 9 meczy za 4 zł i do wygrania 120 np ????

Jaka gra jest lepsza ? wiecej meczy mniejsza stawka czy np 3 mecze ale za 20 zł ??

B 4

bongo84

Użytkownik
lepiej grac mniej za wiecej mniej na kuponie. Chociaz w ziemniakach marza i podatek zabija oplacalnosc grania singli. Zaloz konto w ktoryms z bukow internetowych najlepiej, wplac kase i graj single, duble. Jak bedziesz dobrze typowal to wyjdziesz na swoje.

B 0

bester

Użytkownik
cześć,
no tak zacząć ławo nie jest, zależy jakie masz środki na grę. Jeśli np. byś grał po 2,4 zł to jednak chyba lepiej zagrać więcej spotkań. Jednak gdybyś miał np. 10, 20 zł na kupon to już mozna by zaczac grać np. 3-4 mecze na kupon.Wiadomo zawsze lepiej jest grać mniej spotkań, najlepiej jedno ale z małym kapitałem trzeba ryzykować.Dobrze by też było gdybyś zaczął grać przez neta, masz wiele korzyści.Powodzenia.

darius010 1,3K

darius010

Forum VIP
oczywiście lepiej grac mniej spotkań za większą stawkę, przy stawianiu taśmy jest duże prawdopodobieństwo że coś nie wiedzie, najlepiej stawiać kupony z ogólnym kursem 2,0 w ziemniaku trzeba grać 2,23 żeby po odjęciu podatku te 2,00 uzyskać, piszesz że dopiero zaczynasz więc nie do końca wiadomo co ci doradzić, jeśli uważasz że znasz się na danej dyscyplinie to stawiaj za większą stawkę, a jeśli dopiero zaczynasz typować i średnio ci to wychodzi to zacznij stawiać np. za 2 zł kuponiki tak żeby dużo nie przegrać ale nabrać doświadczenia

M 0

mateusz2343

Użytkownik
no tak panowie juz kilka razy zagralem i wygrałem 30 zł ale to postawiłem na kuponie 9 meczy za 2 zł i weszły ????

piszecie, ze lepiej grac przez neta