>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

Jaką lige najłatwiej wytypować ???

krecik1991 0

krecik1991

Użytkownik
Witam jestem początkującym graczem i chciał bym się co nie co dowiedzieć o tym jaką waszym zdaniem (mam tutaj na myśli głownie ligi europejskie ) trafia się wam najłatwiej a które ligi są nieprzewidywalne i lepiej je odpuścić , w której lidze jest różny poziom prezentowany przez zespoły (chodzi mi tutaj o taką przepaść poziomów miedzy drużynami z czołówki a drużynami spadkowymi).
A tak na poboczu jaki sport waszym zdaniem jest najbardziej przewidywalny : piłka nożna , kosz hokej może tenis ??

tbm 642

tbm

Forum VIP
Wiesz... dla kazdego najlepsze co innego. Najlepiej sprawdzic to samemu typując przez jakis czas &quot;na sucho&quot; spotkania z wybranych lig... czy też dyscyplin, o których piszesz. Sam tak robiłem ;P I na przykładzie mojej osoby zaowocowało to tym, że najlepiej idzie mi typowanie:
Orange Ekstraklasy, Angielskiej Premiership oraz hiszpanskiej Primera Division.

Znacznie rzadziej trafialem mecze Bundesligi, Ligue 1 czy też Serie A.

Jesli chodzi o pozostałe dyscypliny to lubię tez grać kosza oraz sporty zimowe (głównie biathlon). Osobiscie bardzo rzadko gram tenis, ale to pewnie dlatego, że mam niezbyt dużą wiedzę na jego temat, dlategoteż nie ma co stawiać na ślepo ;P

brigantos 0

brigantos

Użytkownik
Dla mnie zdecydowanie najlepiej sie typuje Orange Ekstraklasa,Premiership i Serie A,nie wiem czy to dlatego że najlepiej sie orientuje w tych ligach czy dla tego że sa najlepsze do gry,ale zawsze są dla mnie prorytetem przy wyborze typów,a co do najgorszych do typowania dla mnie to zdecydowanie Ligue 1 i Bundesliga i staram sie z nich jak najmniej grać

doberman 4,8K

doberman