>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Ice Hockey Bets - Timao

timao 178

timao

Użytkownik
:hokej:
Zasady:
- tylko single
- bukmacher - Pinnacle
- stawki od 1j. do 10j.
- jedna jednostka = 30 złotych
- kursy głównie powyżej 2.00
- typ będzie najczęściej poparty krótką analizą
Cel:
- utrzymanie yieldu na poziomie 5%
- dobra zabawa
- pomoc innym użytkownikom tego forum
Budżet: 3000 złotych
Teraz trochę prawdy na temat mojej wiedzy hokejowej. Nie znam się na tym sporcie zbytnio, ale wcale nie trzeba znać na danej dyscyplinie alby czerpać z niej zyski. W hokeju zauważyłem pewną powtarzalność co przy kursach, które proponują nam bukmacherzy może przynieść nie duże lecz mimo wszystko zyski. Wcześniej pod nickiem *Jose* opisałem o moim sposobie gry i spojrzeniu na zakłady. Od wielu lat dla mnie najważniejsza jest zasada, że przy dobrym doborze typów, wynik jest nie istotny gdyż przy długoterminowej rozsądnej grze zyski przyjdą z czasem. Budżet skromy gdyż wypadłem kompletnie z bukmacherki, bawiłem się co prawda w nią co jakiś czas, ale było to raczej na zasadzie wpłaty drobnych funduszy i przegrywaniu wszystkiego prędzej czy później. Nadeszła pora aby ruszyć na nowo i to w dodatku w nie typowym jak dla mnie świecie hokeja.
Wszystkim Wam życzę powodzenia i i niezbędnej cierpliwości w zakładach.

timao 178

timao

Użytkownik

:hokej: Winnipeg Jets - Calgary Flames (OT) 2 @2.270 3/10 3-1 ⛔