>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

• Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy na Facebooku
    👉 TUTAJ 👈

Handicap - klarowne wytłumaczenie

Status
Zamknięty.
K 0

krawiec

Użytkownik
Witam Wydawało mi się, że jest to łatwe do zrozumienia, a jednak coś mnie nurtuje i nie chcę obstawiać bez wcześniejszego uzgodnienia, jako, że jestem nowy w bukmacherce. Weźmy np. Handicap 2:0 na przykładzie Levante vs Real Madryt 1 - 1,83; x - 4,20 2 - 3,10 (bwin). Zacznijmy od tego, że wyczytałem, że w handicapie raczej nie ma remisu, a tutaj jest, hm? Co do do samego handicapu jeśli obstawiamy Levante: -&gt; Levante wygrywa dwoma lub więcej bramkami, wygrywamy cały zakład -&gt; jeśli Levante wygra jedną bramką połowa naszego zakładu wygrywa (?) -&gt; jeśli Levante zremisuje lub przegra nasz zakład przegrywa Obstawiamy Real - -&gt; Real remisuję lub przegrywa wygrywamy -&gt; Real wygrywa jedną bramką połowa wygrywa -&gt; Real wygrywa dwiema bramkami przegrywamy Na pewno namotałem. Prosiłbym o klarowne wytłumaczenie handicapu 1:0 i 2:0. Pozdrawiam

wincent 150

wincent

Użytkownik
Są handicapy azjatyckie i europejskie, w azjatyckich masz 2 opcje w europejskich 3.
W tym przypadku x to wyniki 0-2,1-3,2-4, etc , 1 to wygrana levante, remis lub wygrana realu jedną bramką, 2 to wygrana realu 3,4 bramkami..

K 1,2K

kukla

Forum VIP