>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Grand Prix Turcji 05-07.06.2009 (nr 7)

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
2009 FORMULA 1 ING TURKISH GRAND PRIX


Piątek 5 czerwca 2009
Trening 1 09:00 - 10:30
Trening 2 13:00 - 14:30

Sobota 6 czerwca 2009
Trening 3 11:00 - 12:00
Kwalifikacje 13:00

Niedziela 7 czerwca 2009
Wyścig 14:00


Info o torze:

Nazwa toru: Istanbul Park
Lokalizacja: Istambuł, Turcja
Pierwsze Grand Prix: 2005
Długość toru: 5.338 km
Liczba okrążeń: 58
Całkowity dystans wyścigu: 309.356 km
Rekord toru: 1:24.770
Rekordzista toru: Juan Pablo Montoya (Williams)

Zwycięzca w sezonie 2008: Felipe Massa (Ferrari)
Zwycięzca w sezonie 2007: Felipe Massa (Ferrari)
Zwycięzca w sezonie 2006: Felipe Massa (Ferrari)
Zwycięzca w sezonie 2005: Kimi Raikkonen (McLaren)


Czy wkoncu Robertowi uda sie zdobyc jakies pkt w tym sezonie? Czy podwojny dyfuzor BMW zblizy ich do czolowki. Te GP bedzie przelomowe dla Roberta jak i BMWu. Jezeli nie bedzie radykalnych postepów to ten sezon polski kierwowca jak i jego team moga sobie odpuscic.
Warto moze zastanowic sie na postawieniem w ten weekend na Masse. Widac pasuje mu ten tor a i Ferrari wrocilo do formy. Czas pokaze...

Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Tor Istambul Park wybudowany na obrzeżach Stambułu oferuje szeroką gamę wyzwań, zarówno dla bolidów, jak i kierowców. GP Turcji będzie pierwszym w kalendarzu wyścigiem rozgrywanym w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Różnorodność zakrętów, w tym słynny nawrót numer 8, składający się z czterech zakrętów o różnych promieniach sprawia, że jest to także tor, który jest uwielbiany przez większość kierowców.

Zawieszenie

Jako relatywnie nowy obiekt, nawierzchnia toru w Stambule jest w dobrej kondycji, a tarki nie są zbyt agresywne, co sprawia że całkiem łatwo jest tutaj odnaleźć stabilny balans. Zespoły będą szukały tutaj kompromisu pomiędzy sztywniejszymi ustawieniami, pozwalającymi na dobrą zmianę kierunku na szybką część toru, a bardziej miękkimi na wolną partię toru, w szczególności na ostatnich kilku zakrętach, tak aby zapewnić dobrą przyczepność mechaniczną.

Aerodynamika
Na torze Istambul Park jest kilka krytycznych szybkich zakrętów, ale zespoły nadal będą jeździły z ustawieniem średniej siły dociskającej, aby zapewnić dobrą prędkość na długim, lewym zakręcie numer 8, na którym dochodzi do sporych przeciążeń oddziaływujących na szyję kierowcy.

Podczas gdy przyczepność aerodynamiczna utrzymuje bolid przyklejony do toru w zakręcie numer 8, to przyczepność mechaniczna liczy się bardziej pomiędzy zakrętami 3 do 5 oraz 12 do 14.

Hamulce
Strefa hamowania przed zakrętem numer 12 znajdującym się za długą, tylną prostą jest najbardziej znacząca na torze. Stwarza również najlepsze miejsce do wyprzedzania i zazwyczaj można tutaj zaobserwować sporo akcji podczas Grand Prix. Ogólnie tor nie jest szczególnie wymagający dla hamulców, które mają wystarczająco dużo czasu, aby się schłodzić na długich prostych przed głównymi strefami dohamowań. Niemniej, ze względu na średnią siłę dociskającą, kierowcy mogą mieć problemy z blokowaniem tylnych kół.

Opony
Grand Prix Turcji jest całkiem wymagające dla opon, głównie z powodu zakrętu numer 8, który stwarza duże obciążenia, zwłaszcza dla przedniej prawej opony. Aby uniknąć ewentualnych problemów, możemy dostroić ustawienia zawieszenia i kąt pochylenia przedniego skrzydła; niemniej cały czas musimy mieć na uwadze znalezienie odpowiedniego balansu, dbając o ochronę ogumienia i utrzymanie przyczepności mechanicznej, która pozwala bolidowi być szybkim w bardziej technicznej części toru. Bridgestone przywiezie twardą i miękką mieszankę z dostępnych w sezonie 2009 opon, podobnie jak to miało miejsce w Hiszpanii.

Silnik

Tor w Stambule prezentuje zróżnicowany zakres pracy silnika, wymagając zarówno dobrej prędkości maksymalnej, jak również dobrych właściwości przy niskich obrotach. Zakręt numer 8 pozostaje cały czas obawą dla silnika, gdyż ważne jest zapewnie efektywnej dostawy mocy przy wysokich obrotach, aby zapewnić dobre osiągi na tym szybkim łuku. Ogólnie około 65 procent okrążenia jest spędzane tutaj na pełnym gazie, co mieści się w okolicy średniej dla całego sezonu.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Kto wygra kwalifikacje GP Turcji?
Typ: Massa @ 3.75
unibet
Te GP znowu moze nalezec do Brazylijczyka i jego zespolu Ferrari, ktore wychodzi z kryzysu i powinno nawiazac walke z BrawnGP. Sesje treningowe moga napawac optymizem, szczegolnie ostatnia tuz przed samymi kwalifikacjami ktora wygral oczywiscie Massa.
Felipe Massa:
&quot;Dziś nawierzchnia toru była bardzo brudna, co mogliśmy zobaczyć poprzez wiele wyjazdów poza tor. My skoncentrowaliśmy się na znalezieniu najlepszych ustawień na niedzielny wyścig i trudno powiedzieć gdzie jesteśmy w porównaniu do konkurencji. Wszyscy jednak są bardzo blisko, jeśli chodzi o osiągi, dlatego będziemy musieli poczekać do jutrzejszego ranka by coś wywnioskować. Twardsze gumy dają mało przyczepności, tak jak oczekiwaliśmy, podczas gdy miękkie wydają się cierpieć z powodu znacznej degradacji, pomimo że wraz z poprawą toru sytuacja może się zmienić. Nowe elementy aerodynamiczne zdecydowanie nie są warte sekundy, ale są małą pomocą, co łącznie poprawia nasze osiągi.&quot;
Warto dodac, ze tor w Turcji &quot;nalezy&quot; do Massy, gdzie od 3 lat jest niepokonany. Dzis ma szanse poprawic swoj rekord, ktorzy maja nieliczni. Dlatego uwazam ze po ostatnim wyscigu Ferrari jak i Massa z Raikonen bede zmotywowani do walki co sprawi, ze na torze bedzie jeszcze ciekawiej. Dla mnie Brazylijczyk jest faworytem tych kwalifikacji jak i wyscigu ????
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
1. Sebastian Vettel, Red Bull, 649.5
2. Jenson Button, Brawn GP, 655.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 652.5
4. Mark Webber, Red Bull, 656
5. Jarno Trulli, Toyota, 652
6. Kimi Raikkonen, Ferrari, 658
7. Felipe Massa, Ferrari, 654
8. Fernando Alonso, Renault, 644.5
9. Nico Rosberg, Williams, 660
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 664
11. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 681.5
12. Kazuki Nakajima, Williams, 680.4
13. Timo Glock, Toyota, 689
14. Heikki Kovalainen, McLaren, 665
15. Adrian Sutil, Force India, 668.5
16. Lewis Hamilton, McLaren, 696.5
17. Nelson Piquet, Renault, 689.6
18. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 686.5
19. Giancarlo Fisichella, Force India, 688.5
20. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 701
 
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
W kwalifikacjach wydawało się że słońce wkońcu świeci nad zespołem BMW. Kubica awansował do Q3 wkońcu i liczyliśmy na dobre msc startowe jednak znowu jakaś dziwna taktyka Theissena, której nie rozumiem na tą chwile ... Po co tyle paliwa na start? Znowu ktoś Polaka wyprzedzi na starcie i będzie musial gonic i będzie ciężko, a za plecami ... Kazuki :p
Komentatorzy mówili w trakcie kwali , że ten kto startuje z Pole Position zawsze dojeżdza na pierwszym miejscu w wyścigu. Mam nadzieje , że i tym razem się potwierdzi bo nie widzi mi się kolejna wygrana Buttona bo jakie to ma emocje , nudna F1 jak wygrywa ciągle Button. Licze , że nie dojedzie wkońcu i Vettel go dogoni w generalce.
Może warto zapoczątkowac dyskusje w tym dziale ? Bo jakoś nikt nic nie pisze. Czyżby już znudzila Wam sie Formula 1 ?? :-|
Zapraszam do pisania analiz!​

edit snajper: Jaki mod, taki dział... :|
 
M 27,2K

madangelo

Forum VIP
Bo tutaj ciężko jest coś konstruktywnego napisać :p Prawda jest taka ze 20 chłopów w nimal identyczny sposób robi 50-60 okrążeń, a o zwycięstwie decyduje sprzęt którym jeżdżą. Kiedy Räikkönen zdobywał mistrzostwo Schumacher powiedział ze nieważne gdzie by jeździł to i tak by był mistrzem. Oczywiście okazuje się że to &quot;kupa&quot; prawda bo teraz nawet niedoceniany wcześniej Vettel jak dostał lepszy bolid to jak śmiga ????

Co do typów to tak standardowo: Wygrana: Jenson Button @2,10 ✅ norma ;d
Jeśli nic sie nie stanie na starcie z przodu do łyknięcia będzie miał tylko Vettela, a z tyłu ubezpieczać go będzie Barrichello ????
 
mateuszm 1

mateuszm

Użytkownik
Które auto zdobędzie w wyścigu lepsze miejsce?
Renault -vs- Toyota
Typ : Toyota ✅
Kurs : 1,55 BAH

Dość ciekawy zakład. Tak na prawdę pojedynek h2h pomiędzy Włochem Trullim, a Hiszpanem Alonso. Jarno spisuje się podczas tego weekendu bardzo dobrze. W każym treningu prezentował równą formę co udowodnił również w kwalifikacjach.

I Trening
Jarno Trulli 1:29.271 okr. 26 msc. 3
Fernando Alonso 1:29.422 okr. 24 msc. 8

II Trening
Jarno Trulli 1:29.207 okr. 41 msc. 6
Fernando Alonso 1:28.847 okr. 35 msc. 2

III Trening
Jarno Trulli 1:28.022 okr. 21 msc. 2
Fernando Alonso 1:29.261 okr. 15 msc. 19

W kwalifikacjach Trulli zajął dobrą 5 lokatę, Alonso startuje dopiero z 8 pola startowego. Tor jest szeroki, można wyprzedzać jednak Toyota na ten moment prezentuje się o wiele lepiej. Co ciekawe Alonso jechał w Q3 z mniejszą ilością paliwa niż Jarno. Kiedy Hiszpan będzie po pierwszym tankowaniu, Włoch powinien uzyskiwać najlepsze czasy jadąc na wyczerpującym się paliwie jeszcze parę okrążeń. Jarno wypowiadał się, iż mieli lekkie problemy z ogumieniem miękkim (podobnie jak Ferrari) z czym zespół miał walczyć.

Jarno Trulli: „Jestem zadowolony z tego wyniku, zwłaszcza po ciężkim okresie jaki mieliśmy podczas ostatniego weekendu wyścigowego. Zrobiliśmy duże poprawki i miło jest być z powrotem w czołówce. Sytuacja z oponami była dzisiaj nieco zdradliwa, ponieważ byłem bardzo szybki na twardej oponie, podczas gdy czułem że nie wyciągam wszystkiego z miękkiej. Musimy to przeanalizować, aby jutro dać nam dobrą okazję w wyścigu. Nie byliśmy daleko od pole position co jest bardzo zachęcające i daje duże oczekiwania na jutrzejszy wyścig. Oczywiście to długi wyścig i trudno jest przewidzieć co się wydarzy, ale będę walczył o finisz na podium.”


Fernando Alonso : „Mam mieszane uczucia, jeżeli chodzi o tą sesje kwalifikacyjną. Q2 było naprawdę trudne, udało się awansować do Q3 na 10 pozycji, ale nasze osiągi i braki w szybkości spowodowały, że możliwe było osiągnięcie jedynie 8 pozycji, co jest trochę rozczarowujące. Niestety będę startował z brudnej strony toru, co powoduje, że start będzie jeszcze trudniejszy. W dalszym ciągu mam jednak nadzieję, że jutro będę w stanie powalczyć o punkty.”
Jeżeli obaj zawodnicy nie ukończą wyścigu to i tak myślę, że w rywalizacji Glock vs Piquet lepszy będzie Niemiec i typ wtedy będzie na plus.


_______

Warto chyba spróbować zakład, iż sklasyfikowanych będzie co najmniej 16 kierowców (over 15,5 @ 1,55 Expekt/BAH ✅). Tor nowoczesny, szeroki. W ubiegłym roku dojechało 17 kierowców. ( tylko jeden wypadł z toru, dwóch miało kolizję przy starcie ze sobą). Aktualna pogoda wg. weather.com to

Temp.: 24°C
Prędkość wiatru: 11 km/h
Wilgotność powietrza: 50%

oraz co najważniejsze słonecznie, więc dzisiaj raczej deszcz nad tor nie zagości.
 
budziukikus 0

budziukikus

Użytkownik
Ja sczerze polecam typ ✅✅✅

Które auto zdobędzie w wyścigu lepsze miejsce?
McLaren Mercedes 2,50 - BMW Sauber 1,45 ✅

Po pierwsze BMW w Turcji jest dużo szybsze od Maclarena co można wywnioskować z 2 częsci sesji kwalifikacyjnej, kiedy to wszyscy jeżdżą na pustych bakach
- czas Kubicy 1:27,455
- czas Heidfelda 1:27,521
VS.
- czas Kovalainena 1:28,207
- czas Hamiltona (z pierwszej sesji, nie dostal sie do q2) 1:28,318

Jak widać z czasów wynika, że Robert i Nick są dużo szybsi od kierowców stajni Maclarena - różnica na 1 okrążeniu to 0,8 sekudny! - toz to przepasc w F1.

Kierowcy BMW są w lepszej sytacji także ze względu na lepsze miejsca startowe(10,11) w porownaniu do Maka( 14,16).

Wydaje mi się, ze typ na BMW jest znakomity - bolidy stajni dr Mario są na Istambul Park dużo szybsze (nowy pakiet areodynamiczny), mają lepsze miejsca startowe. Nawet gdyby Kubica się rozbił (albo Heidfeld), to zawsze jest drugi bolid (HEI albo KUB), który jest dużo szybszy od Maclarena. Nie muszę pisać na temat wag bolidow, bo tutaj także BMW jest w lepszej sytuacji od stajni z Walking.

Polecam typ, na BAH kurs 1,45:spokodfhgfh:
 
P 0

pavlinho

Gość
Nelsinho Piquet zostanie niesklasyfikowany @ 2.31 @ Betgun
Nie wiem co ten człowiek robi w F1. Nie dość że blokuje miejsce innym utalentowanym zawodnikom jeżdżenie w F1 to pokazuje że w F1 nie liczy się talent a nazwisko. Wczoraj pokazał nam pełnię swoich umiejętności wyjeżdżając kilka razy poza tor. Niby miał problemy z hamulcami ale on jeżdzi tak lamowato że i tak pewnie nie dojedzie tym bardziej że tor jest brudny i wylecieć z toru łatwo co wczoraj pokazał chociażby w zakręcie numer 8 z tego co pamiętam. Ktoś na innym forum napisał że ten zawodnik jeżdzi w Renault bo trzyma sponsora który daje hajs na pensję Alonso.
Button - Vettel @ Vettel @ 2.05 @ betgun
Mam nadzieję że dzisiaj skończy się świetna passa samochodów BrawnGP. W każdym wyścigu dojeżdżali, ani razu nie zepsuł im się bolid, ani razu nie popełnili błędu, incredible. Przyznaję że jestem fanem talentu Vettela i mam nadzieję że dzisiaj zwycięży. Tak jak pisał Robson w GP Turcji za każdym razem ten kto startował z Pole Position wygrywał wyścig. &quot;Przycisk&quot; ma paliwa na dwa okrążenia więcej niż Vettel ale czy przez dwa okrążenia zdoła sobie wypracować przewagę aby łyknąć SV? Jeśli Button nie łyknie na starcie Vettela o typ jestem spokojny bo Sebo trochę odjedzie lekkim bolidem gorzej będzie jak go łyknie na starcie wtedy liczę w końcu na pierwszą w tym sezonie awarię w bolidzie.
Kubica - Hamilton @ Kubica @ 1.67 @ betgun
Kubica z P10 Hamilton z P16. Kubica ok.660 kg paliwa Hamilton ok.690 kg. Jeśli Hamilton chce tutaj jechać na jeden pit stop to albo McLaren jest walnięty w czachę albo ja się nie znam. Na tym torze zużycie opon jest ogromne, twarde opony wytrzymają ok.27 okrążeń miękkie po 10 kółkach nie nadają się do jazdy. Hamilton będzie miał problemy z oponami tym bardziej że jego styl jazdy jest bardzo agresywny. Liczę na pierwsze punkty Kubicy w tym sezonie.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Ostatnio wszystko stawało mi na przeszkodzie w pisaniu analiz... dziś udało się napisać parę zdań :spokodfhgfh:

Które auto zdobędzie w wyścigu lepsze miejsce?
Renault -vs- Toyota
Typ : Toyota
Kurs : 1,55 BAH
Zgadzam się w pełni z tym zakładem i argumentacją :spokodfhgfh:
Sam mialem właśnie to proponować...

Prócz tego ciekawymi propozycjami wydają mi się:
Zwycięstwo Buttona (też wskazane wcześniej) oraz grubiej Button - Vettel 1 (gdyby coś poszło nie tak :jezora ????
Młody Niemiec ma o wiele lżejszy bolid i będzie próbował uciec... Jednak Jenson nie musi się obawiać wielkich ataków z tyłu więc Brawn pewni znów dziś wygra dzięki taktyce.

Idąc tym tokiem rozumowanie spróbuję dziś ustrzelić:

Will any team place both its cars in first (1st) and second (2nd) place? TAK @ 2.60 unibet

choć to tylko rekreacyjnie ;)

Warto rozważyć też zakłady

Kubica - Glock 1
@1.65
Massa top 6 @ 1.40Kursy niskie ale prawdopodobieństwo na prawdę spore ????



i jak zwykle coś z bet365 - zakłady na grupy:

1. Heidfeld, Glock, Hamilton, Kovalainen.
Tu może niektórych zaskoczę ale postawię na Starszego z Niemców. Kurs 3.00 kusi a BMW chyba jedna zrobiło znaczący postęp. MCL mimo chwilowego zrywu znów wraca na koniec stawki. Dziś jedynym rywalem dla Quick Nicka będzie Timo... jednak mimo dobrego wyniku w kwalifikacjach i ciężkiego bolidu czegoś mi ostatnio w jego jeździe brakuje i nie sądzę aby piął się w górę w wyścigu.


2. Piquet, Bourdais, Buemi, Fisichella

Kolejna grupa. Znów moim zdaniem kuszący kurs. 3,50 na zawodnika zdecydowanie najbardziej utalentowanego z tej grupy...
Koledze z zespołu już udowodnił kto jest lepszy. Giancarlo zdecydowanie jest outsiderem - pozostaje pojedynek z Nelsinho.
Kto go wygra? Myślę, że Szwajcar. Brazylijzyk jest przereklamowany i chociaż samochód ma dobry i potrafi wykręcić przyzwoite jedno okrążenie to gdy trzeba przejechać tych okrążeń więcej zaczynają się błędy.
Dziś sądzę, że może nawet zakończyć wyścig przed czasem bo jego jazda jest daleka od ideału.



Edit: o... a jak zaczynałem pisać to nie było posta Pavlinho.
widzę, że się zgadzamy co do poziomu umiejętności Brazylijczyka
 
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
Widze wkońcu coś ruszyło w tym temacie ;)
Ja u siebie podalem kupon , że stawiam dubla Piquet niesklasyfikowany i Sutil lepszy od Fisicchelli. Pierwszy mój typ pokrywa się z sugestią Pavlinho. Ja także nie wiem co on jeszcze robi w takim zespole jak Renault. Nelsinho jest poprostu przereklamowany, a obok takiego kursu jaki dał Unibet @2,60 obojętnie nie można przejśc obok.

Drugi mój typ to pojedynek zespołu Force India. Maruderzy stawki F1 nie mają szans obiektywnie patrząc na wskoczenie do 10. Ale ostatnio jakos zauważylem że lepiej poczyna sobie Niemiecki kierowca. Wczoraj awansowal do Q3. Ogólnie sprawia lepsze wrażenie. Jak jego bolid wytrzyma to sądze że uda mu się dojechac przed kolegą z zespołu.

Piquet niesklasyfikowany @ 2,60 Unibet
Sutil - Fisicchella 1 @ 1,55 Unibet


Ciekawie będzie także zapewne w środku stawki. Ciekaw jestem jak tym razem zachowa się BMW. Za Robertem startuje Nick i ma on więcej paliwa od Polaka. Czyżby znowu doktorek wymyślil dziwną taktyke i Heidfeld jechał na jeden pit stop mniej od Roberta? Podwójny dyfuzor zdaje się pracowac dobrze podczas sesji treningowych. Ale prawdziwy test wytrzymałości przejdize dopiero dzisiaj. Licze że wkońcu uda się zając punktowane miejsce.
Do tej pory sezon zdominował Button, ale w GP Turcji dotychczas zawsze wygyrwał ten kto startowal z Pole Position. Kolejna wygrana Jensona będzie nudna zatem marzy mi się jego odlegla pozycja i wygrana Vettela , który narazie jako jedyny walczy z Brawnem GP.
No i na koniec niech czerwone bolidy Ferrari potwierdzą zwyżke formy i znowu uplasują się wysoko.

To takie moje &quot;zachcianki&quot; na dzisiejszy wyścig ;)
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
No no co ja widze, jednak cos ruszylo w tym dziale :spokodfhgfh:
Z wiekszascia co do typów sie zgadzam.
Jestem troche rozczarowany Massa. Brazylijczyk dobrze sie spisywal na treningach i w dwoch sesjach kwalifikacyjnych. W Q3 jednak rozczarowal, jak sie potem okazalo problemem byla nadsterownosc. Problem ten pojawil sie gdy do bolidu Ferrari zatankowano paliwo na wyscig oraz miekka mieszanke opon.
Takze kukla niewiem czy na Masse top6 prawdopodobienstwo jest duzo. Mam nadzieje ze stratedzy nie popelnia jakiegos glupiego bledu i Ferrari a szczegolnie Massa zaliczy ten wyscig do udanych. Takze z mojej strony
Massa - Raikkonen @ 2.00 unibet ✅

Dodam jeszcze ze Massa jest lzejszy i staruje z &quot;czystej&quot; strony toru
BrawnGP, BrawnGP, BrawnGP zaczyna to sie robic troche nudne. Jak tak dalej pojdzie to mistrza poznamy na torze SPA w Belgii ???? Naprawde zaskakujace jest to ze majac tak malo testow wytrzymalosciowy silnik, skrzynia biegów, hamulce spisuja sie bez zarzutu. To sie musi kiedys wkoncu skonczyc. I pytanie czy moze dzis? Zakret nr 8 gdzie kierwowcy jada na pelnym gazie napewno daje w kosc silnikowi. Wiec wedlug mnie jezeli ktos mialby zdobyc dublet w tym wyscigu to tylko Brawn GP. Wiec mozna postawic.
Czy ten sam zespol zajmnie 1 i 2 miejsce? ✅
NIE @ 1.45 unibet

Takze zgadzam sie z wszystkimi ktorzy typuja ze Piquet nie dojedzie do mety. Ba szkoda ze nie ma takiego zakladu &quot; Czy Nelson Piquet bedzie jezdzil w Renault do konca sezonu?&quot; Wiadomo slawne nazwisko i sponorzy ale Briatore wkoncu nie wytrzyma i wyleje mlodego Brazylijczyka. Dodatkowo Nelson ma problemy z hamulcami i mysle ze dzis na zakrecie nr 8 bedziemy widziec widowiskowe piruety tak jak w kwalifikacjach.
Piquet niesklasyfikowany @ 2,60 Unibet⛔

Istanbul Park jeden z nowszych torów, bezpieczny i szeroki. Jedyne zagrozenie ze moze dojsc do kolizji to zakret nr 1 zaraz po starcie, gdzie kierowcom trudno znalez punkt odniesienia aby prawidlowo wejsc w zakret. Pogoda jest sloneczna, zadnej kolizji na starcie i wychodzi nam ladny typ
SC w wyscigu? ✅
Typ: NIE @ 1.60 unibet
 
P 0

pavlinho

Gość
Nie da się już tego oglądać, zero akcji nie to co w tamtym sezonie. Tylko Brawn, Brawn, Brawn. Rzygać się chce i tyle w temacie.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nie da się już tego oglądać, zero akcji nie to co w tamtym sezonie. Tylko Brawn, Brawn, Brawn. Rzygać się chce i tyle w temacie.
Kiedys bylo Ferrari Schumacher, Ferrari Schumacher i jakos bylo. Wyscig nudny tzw &quot;procesja&quot;, ale F1 lubi zaskakiwac. BMWu światełko w tunelu ????
 
budziukikus 0

budziukikus

Użytkownik
Nudny ten wyscig, zreszta ostatnio caly czas są jakies takie niemrawe. Zero rywalizacji, tylko jak ktos wyzej napisal Brawn Brawn Brawn. Kubica dobrze, ale liczylem na wiecej, moj typ ladnie wszedl Wasze w duzej większosci tez. Jestem troche rozczarowany tym sezonem.
 
P 0

pavlinho

Gość
Kiedys bylo Ferrari Schumacher, Ferrari Schumacher i jakos bylo. Wyscig nudny tzw &quot;procesja&quot;, ale F1 lubi zaskakiwac. BMWu światełko w tunelu ????
Tylko że tam w 3/4 wyścigów coś się działo, więcej wyprzedzania itd. A teraz każdy wyścig to procesja a zwycięża i tak Button.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom