Przyznam, że początek mógł być lepszy ale głowa do góry to była rozgrzewka a jak wiadomo pierwszy strzał jest zawsze najmniej celny
Ps. Mam nadzieję że nikt nie pobrał.
Miało być więcej o temacie więc jest.
Coś o mnie:
Każdy z nas liznął trochę dobrego wychowania ja również i mówi ono, że zanim zacznie się wypisywać bzdury przez które ludzie mogą stracić pieniądze trzeba się przedstawić. A więc nazywam się Michał, mam 21 lat, mieszkam i studiuję we Wrocławiu. Aktualnie Uniwersytet Ekonomiczny także w założeniu coś związanego z pieniędzmi. Pieniądze są niezwykle istotną kwestią w naszym życiu dla mnie prywatnie są fascynacją – ich wpływ na ludzi na świat na wszystko co nas dookoła otacza jest czymś niesamowitym. Drugą moją pasją która pojawiła się znacznie wcześniej jest sport a w szczególności piłka nożna… jako dziecko lubiłem grać oglądać czytać i tak grałem oglądałem i czytałem coraz więcej i więcej i więcej.
Wiadomo, że im człowiek starszy tym ma więcej wydatków, u mnie też tak było w poszukiwaniu dochodów pewnego dnia trafiłem do stsu i poprosiłem starszego pana aby puścił mi kupon za 2zł wtedy zobaczyłem, że można połączyć pieniądze z tym co i tak robię czyli oglądaniem meczy, tak rozpoczęła się moja kolejna pasja, którą większość ludzi nazywa nałogiem :razz: Od tego momentu minęło dużo czasu i sporo spotkań zostało wytypowanych, od ok. 1,5 roku dość regularnie udaje się sporą część z nich trafić a więc do rzeczy… Nie jest to mój pierwszy temat, mniej więcej rok temu o tej porze podjąłem się tego samego zadania ale uczciwie mówiąc dzisiaj go przeczytałem i żałuję, że nie ma opcji usuń bo nikt więcej nie powinien tego oglądać. Większość nazywa to klątwom forum bo jak to często bywa im mocniej się chce tym gorzej wychodzi. Ten będzie prowadzony inaczej lepiej czy gorzej to się okaże.
A teraz o tym co będę pisał: