W informacji o firmie BWIN jest napisane, że Supoort tej firmy pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 24. Jest to jednak kompletna fikcja.
Takiego lekceważenia graczy jakie stosuje Support BWIN jeszcze nigdzie nie widziałem, a gram w wielu firmach bukmacherskich w Bet365, w Expekt w Bet-at-home, w Unibet. W żadnej z tych firm nie do pomyślenia jest, żeby nie odpowiadać przez kilka dni na e-maile graczy. W każdej z tych firm odpowiedź na e-mail gracza przychodzi maksymalnie po 3-4 godzinach. Tylko Support BWIN zachowuje się w taki sposób, że przez długi czas - po kilka dni, w ogóle nie reaguje na żaden e-mail graczy.
A w moim przypadku chodzi o błędne rozliczenie zakładu na mecz: Barcelona-Sporting Gijon ze środy. Postawiłem, że w tym meczu będzie mniej, niż 12,5 rzutów rożnych. Było 12 rzutów rożnych. Czyli powinienem wygrać ten zakład. Tymczasem BWIN w rozliczeniu zakładu podał, że było więcej niż 12,5 rzutów rożnych i że ten zakład przegrałem.
To jest błędne rozliczenie. Dowodem tego są dane podane na poniższych stronach internetowych:
[URL='http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=302177&league=ESP.1&cc=5739']http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=302177&league=ESP.1&cc=5739[/URL]
oraz:
[URL='http://www.marca.com/marcador/futbol/2010_11/primera/jornada_4/bar_spo/']http://www.marca.com/marcador/futbol/2010_11/primera/jornada_4/bar_spo/[/URL]
Tam jest przecież wyraźnie podane, że było ogółem 12 rzutów rożnych, czyli mniej, niż 12,5 rzutów rożnych - czyli tak jak obstawiałem. Nie wiem dlaczego Bwin uznał, że było 13 rzutów rożnych, ponieważ wysyłane do nich e-maile w tej sprawie pozostaje bez żadnej odpowiedzi. Nic, kompletna głucha cisza, zero reakcji na moje e-maile.
W związku z tym mam pytanie - czy może wiecie, jak ominąć ten "głuchoniemy" polski support BWIN, żeby gdzieś zgłosić do jakiejś wyższej instancji BWIN reklamacje źle rozlicoznego zakładu ?
Takiego lekceważenia graczy jakie stosuje Support BWIN jeszcze nigdzie nie widziałem, a gram w wielu firmach bukmacherskich w Bet365, w Expekt w Bet-at-home, w Unibet. W żadnej z tych firm nie do pomyślenia jest, żeby nie odpowiadać przez kilka dni na e-maile graczy. W każdej z tych firm odpowiedź na e-mail gracza przychodzi maksymalnie po 3-4 godzinach. Tylko Support BWIN zachowuje się w taki sposób, że przez długi czas - po kilka dni, w ogóle nie reaguje na żaden e-mail graczy.
A w moim przypadku chodzi o błędne rozliczenie zakładu na mecz: Barcelona-Sporting Gijon ze środy. Postawiłem, że w tym meczu będzie mniej, niż 12,5 rzutów rożnych. Było 12 rzutów rożnych. Czyli powinienem wygrać ten zakład. Tymczasem BWIN w rozliczeniu zakładu podał, że było więcej niż 12,5 rzutów rożnych i że ten zakład przegrałem.
To jest błędne rozliczenie. Dowodem tego są dane podane na poniższych stronach internetowych:
[URL='http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=302177&league=ESP.1&cc=5739']http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=302177&league=ESP.1&cc=5739[/URL]
oraz:
[URL='http://www.marca.com/marcador/futbol/2010_11/primera/jornada_4/bar_spo/']http://www.marca.com/marcador/futbol/2010_11/primera/jornada_4/bar_spo/[/URL]
Tam jest przecież wyraźnie podane, że było ogółem 12 rzutów rożnych, czyli mniej, niż 12,5 rzutów rożnych - czyli tak jak obstawiałem. Nie wiem dlaczego Bwin uznał, że było 13 rzutów rożnych, ponieważ wysyłane do nich e-maile w tej sprawie pozostaje bez żadnej odpowiedzi. Nic, kompletna głucha cisza, zero reakcji na moje e-maile.
W związku z tym mam pytanie - czy może wiecie, jak ominąć ten "głuchoniemy" polski support BWIN, żeby gdzieś zgłosić do jakiejś wyższej instancji BWIN reklamacje źle rozlicoznego zakładu ?