>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Expekt - pytania

M 0

mateusz1990

Użytkownik
Witam, jestem tutaj nowy i witam wszystkich. Jestem początkujący i chciałbym o parę rzeczy zapytać. Oczywiście troszkę poczytałem, ale i tak chciałbym się upewnić. Otóż chciałbym założyć konto u jakiegoś dobrego bukmachera internetowego. I z wszystkich chyba wybiorę Expekt. W sumie Wy też go polecacie i nawet sam Zbigniew Boniek ???? Ale przejdźmy do pytań:
1. Minimalna wpłata na swoje konto, czyli depozyt wynosi 5zł? Jeśli używam przelewu24. Tak? Wyczytałem też, że minimum to 40 czy też 20. To zależy też od formy wpłaty?

2. Wyczytałem, że osoba trzecia może dokonać wpłaty na mój depozyt, to prawda?

3. Wypłaty pieniędzy są tylko na moje konto?

4. Co do rejestracji, można usatwić w walutach zamiast Polskich Złotych to np. Euro lub Funt? Jeżeli to już zrobiłem to gdy przy przelewie24 minimum wpłaty to 5 zł, tzn, że muszę wpłacić około 1,5 euro? Na tym to polega? Albo coś pokręciłem. Po prostu chciałbym zarabiać w euro lub funtach, bo w końcu więcej ???? Tylko na złotkówki trzeba przeliczać, mam rację? Czy w ogóle tak można.

Jeżeli jeszcze jakieś pytania mi się przypomną to napiszę. Bardzo proszę o odpowiedzi i pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam ????

al_capone 29K

al_capone

Gangster
Firma Expekt jest dobrą i renomowaną firmą.
1. Zależy od metody wpłaty. Przy przelewach24 jest minimalna kwota 5zł, a już przy moneybookers kwota ta wynosi 50zł.
2. Tak, możesz wpłacić np. kartą kredytową innej osoby, czy zrobić przelew bankowy na Expekt od innej osoby, niż zarejestrowana w Expekt.
3. Tak
4. Jak mamy konto w banku w złotówkach to najlepiej ustawić walutę w Expekt PLN. Grając w funtach nic więcej nie zarobimy. Grając za 2 funty to tak jak grając za ok 10zł (w zależności od kursu waluty).

M 0

mateusz1990

Użytkownik