uzytkownik-135422
Użytkownik
Witam serdecznie wszystkich forumowicz i mam nadzieję support Expektu.
Sytuacja wygląda w ten sposób:
1. Wczoraj zarejestrowałem się na stronie Expekt chcąc skorzystać z bonusu powitalnego cashback 222 zł oraz z chęci poznania innego bukmachera od Unibetu (tylko tam mam konto). Oczywiście było to moje pierwsze konto w tym serwisie.
2. Po udanej rejestracji od linku polecającego od znajomego i po zalogowaniu od razu zweryfikowałem swoje konto udostępniając swój dowód osobisty.
3. Po chwili otrzymałem informację na @, że konto jest pozytywnie zweryfikowane ????
4. Następnie napisałem do Pani z chatu czy muszę bonus jakoś aktywować czy mogę już grać. Otrzymałem odpowiedź, że bonus jest aktywny i mogę grać. Mam tę rozmowę na swoim @.
5. Oczywiście puściłem kupon z trzema typami, który niestety nie wszedł (Sevilla wtopiła dzisiaj z Gijon ???? )
6. Chciałem dzisiaj zobaczyć czy otrzymałem zwrot cashback i chciałem też przetestować stronę mobilną i aplikację mobilną na telefonie, jednak otrzymałem informację, że moje konto jest zablokowane.
7. Z informacji na chacie dostałem informację, że blokada wynika z próby wyłudzenia bonusu. Moja mina w tym momencie :OOOOO. Poczułem się jak niesłusznie skazany na śmierć oczekujący na wyrok.
8. Jako powód podano mi ten punkt regulaminu:
"4.5. Expekt zastrzega sobie prawo do zamknięcia Konta z zachowaniem jego stanu, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Konto jest używane i kontrolowane przez osoby inne niż podane przy rejestracji Konta i/lub kiedy mamy uzasadnione podejrzenie, że konto może być używane w nieuczciwy sposób lub w inny sposób w związku z jednym lub więcej marketingowych partnerów powiązanych z Grupą Betclic Everest."
9. Napisałem e-mailowo do supportu Expektu, jednak bardzo niecierpliwię się wiadomością zwrotną, dlatego chciałem prosić supportu Expektu o pomoc w sprawie i być może inni forumowicze spotkali się z taką sytuacją?
Niestety nie wiem o co chodzi konto jest świeże tylko ja się na nim logowałem. Oczywiście mogę poświadczyć wszystkie dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy tj. dowód zakupu laptopa, dowód zakupu telefonu, umowa internetowa, dowód osobisty, paszport itp. pismo wyjaśniające wraz z moim podpisem.
Czuję się zdesperowany, ponieważ z fajnej promocji, którą chciałem polecić znajomym wyszło jak wyszło. Liczę na sprawiedliwość i odblokowanie konta jak i cashback. Może to jakaś pomyłka? Wiem, że nagminne jest rejestracja konta na kogoś dane z rodziny w celu wyłudzenia bonusu itp. ale to nie ten przypadek.
@Expekt & Betclic proszę o pomoc ????
Sytuacja wygląda w ten sposób:
1. Wczoraj zarejestrowałem się na stronie Expekt chcąc skorzystać z bonusu powitalnego cashback 222 zł oraz z chęci poznania innego bukmachera od Unibetu (tylko tam mam konto). Oczywiście było to moje pierwsze konto w tym serwisie.
2. Po udanej rejestracji od linku polecającego od znajomego i po zalogowaniu od razu zweryfikowałem swoje konto udostępniając swój dowód osobisty.
3. Po chwili otrzymałem informację na @, że konto jest pozytywnie zweryfikowane ????
4. Następnie napisałem do Pani z chatu czy muszę bonus jakoś aktywować czy mogę już grać. Otrzymałem odpowiedź, że bonus jest aktywny i mogę grać. Mam tę rozmowę na swoim @.
5. Oczywiście puściłem kupon z trzema typami, który niestety nie wszedł (Sevilla wtopiła dzisiaj z Gijon ???? )
6. Chciałem dzisiaj zobaczyć czy otrzymałem zwrot cashback i chciałem też przetestować stronę mobilną i aplikację mobilną na telefonie, jednak otrzymałem informację, że moje konto jest zablokowane.
7. Z informacji na chacie dostałem informację, że blokada wynika z próby wyłudzenia bonusu. Moja mina w tym momencie :OOOOO. Poczułem się jak niesłusznie skazany na śmierć oczekujący na wyrok.
8. Jako powód podano mi ten punkt regulaminu:
"4.5. Expekt zastrzega sobie prawo do zamknięcia Konta z zachowaniem jego stanu, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Konto jest używane i kontrolowane przez osoby inne niż podane przy rejestracji Konta i/lub kiedy mamy uzasadnione podejrzenie, że konto może być używane w nieuczciwy sposób lub w inny sposób w związku z jednym lub więcej marketingowych partnerów powiązanych z Grupą Betclic Everest."
9. Napisałem e-mailowo do supportu Expektu, jednak bardzo niecierpliwię się wiadomością zwrotną, dlatego chciałem prosić supportu Expektu o pomoc w sprawie i być może inni forumowicze spotkali się z taką sytuacją?
Niestety nie wiem o co chodzi konto jest świeże tylko ja się na nim logowałem. Oczywiście mogę poświadczyć wszystkie dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy tj. dowód zakupu laptopa, dowód zakupu telefonu, umowa internetowa, dowód osobisty, paszport itp. pismo wyjaśniające wraz z moim podpisem.
Czuję się zdesperowany, ponieważ z fajnej promocji, którą chciałem polecić znajomym wyszło jak wyszło. Liczę na sprawiedliwość i odblokowanie konta jak i cashback. Może to jakaś pomyłka? Wiem, że nagminne jest rejestracja konta na kogoś dane z rodziny w celu wyłudzenia bonusu itp. ale to nie ten przypadek.
@Expekt & Betclic proszę o pomoc ????