Informuję, iż nie może skontaktować się nikt z naszego działu technicznego bezpośrednio, ponieważ zawsze kontaktuje się Pan w pierwszej kolejności z działem obsługi klienta.
Ponadto potwierdzam jeszcze raz, po kolejnym zbadaniu sprawy, iż nie było żadnych problemów technicznych z naszej strony przy stawianiu wspomnainych zakładów.
Proszę tę odpowiedz traktować jako ostateczną.
W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym polskim Biurem Obsługi Klienta, które dostępne jest 24 godziny na dobę poprzez
Czat na żywo, e-mail
[email protected] lub prosimy zadzwonić na bezpłatny numer telefonu
+800 12 365 365 lub ewentualnie na numer
+44 1782 684632. Nasi doradcy z przyjemnością udzielą Panu/Pani dalszej pomocy.
Z poważaniem,
Kamil W I to by było na tyle mojego wyjaśniania.Chciałem żeby ktoś z Działu Technicznego się ze mną skontaktował żeby z nim porozmawiać co się mogło stać i taką otrzymałem odpowiedź.Machnąłem ręką bo to ostatecznie tylko 20zł ale czasem gram takie końcówki meczy zdecydowanie grubiej i chciałem się ustrzec przed ponowną taką sytuacją.