Ostatnio wydarzyla mi sie taka historia:
Przelalem 450 zl na betsson,wszedlem w casyno i zaczelem grac w ruletke.Gralem codziennie po troche,wchodzilo wszystko jak nigdy.Po tygodniu bylem juz 3000 zl na plusie po czym otrzymalem maila z betson o tresci:
Drogi Panie Michale
W ramach procedury bezpieczeństwa, prowadzimy standardowy proces weryfikacji danych, aby upewnić się, że jest Pan faktycznie tą osobą która dokonała transakcji.
Chcielibyśmy zatem przeprowadzić z Panem krótką rozmowę telefoniczną, w celu sprawdzenia kilku szczegółów dotyczących konta. Prosimy o podanie numeru telefonu ( podany na pana koncie wyświetla się jako nieprawidłowy) oraz dogodnego terminu w którym pracownik Działu Obsługi Klienta będzie mógł zadzwonić.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane ze sprawą.
Serdecznie pozdrawiam
Klaudia
Betsson Support
Jako ze jestem za granica,nie zmienialem swojego nr telefonu w ustawieniach,napisalem do betsson z moim aktualnym numerem.Zadzwonila do mnie przesympatyczna pani Klaudia,zweryfikowalismy dane po czym ona sie mnie pyta czy podrozowalem w ostatnim tygodniu,poniewaz mam logowania z Danii,Szwecji i Norwegii ???? Bylem w lekkim szoku,mowie jej,ze jestem caly czas na miejscu.Okazalo sie,ze byc moze moj dostawca internetu w ostatnim tygodniu mial dynamiczne IP.
I teraz 2 pytania:
1.Wygrywalem w tym tygodniu wszystko poniewaz zmienialo mi sie IP??
2.Wygrywalem bo mialem szczescie??
Pieniazki w calosci wyplacilem,narazie nie gram ????
Przelalem 450 zl na betsson,wszedlem w casyno i zaczelem grac w ruletke.Gralem codziennie po troche,wchodzilo wszystko jak nigdy.Po tygodniu bylem juz 3000 zl na plusie po czym otrzymalem maila z betson o tresci:
Drogi Panie Michale
W ramach procedury bezpieczeństwa, prowadzimy standardowy proces weryfikacji danych, aby upewnić się, że jest Pan faktycznie tą osobą która dokonała transakcji.
Chcielibyśmy zatem przeprowadzić z Panem krótką rozmowę telefoniczną, w celu sprawdzenia kilku szczegółów dotyczących konta. Prosimy o podanie numeru telefonu ( podany na pana koncie wyświetla się jako nieprawidłowy) oraz dogodnego terminu w którym pracownik Działu Obsługi Klienta będzie mógł zadzwonić.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane ze sprawą.
Serdecznie pozdrawiam
Klaudia
Betsson Support
Jako ze jestem za granica,nie zmienialem swojego nr telefonu w ustawieniach,napisalem do betsson z moim aktualnym numerem.Zadzwonila do mnie przesympatyczna pani Klaudia,zweryfikowalismy dane po czym ona sie mnie pyta czy podrozowalem w ostatnim tygodniu,poniewaz mam logowania z Danii,Szwecji i Norwegii ???? Bylem w lekkim szoku,mowie jej,ze jestem caly czas na miejscu.Okazalo sie,ze byc moze moj dostawca internetu w ostatnim tygodniu mial dynamiczne IP.
I teraz 2 pytania:
1.Wygrywalem w tym tygodniu wszystko poniewaz zmienialo mi sie IP??
2.Wygrywalem bo mialem szczescie??
Pieniazki w calosci wyplacilem,narazie nie gram ????