Witam !
Otóż miałem dziś zamiar puścić kupon na expekcie, z dwoma meczami z drugiej ligi holenderskiej. Niestety, gdy już miałem wcisnąć "ok" by zaakceptować kupon, strona się zawiesiła. Wszedłem więc na nią ponownie, patrząc na stan konta nic mi nie ubyło, w zakładce "w trakcie" także było pusto. Pomyślałem, że kupon nie został zaakceptowany. Więc puściłem go znów, tym razem bez problemów. I co się okazało ? Nagle w zakładce "w trakcie" mam dwa razy identyczny kupon ten który rzekomo postawiłem przed zawieszeniem się strony i ten postawiony po tym. Pieniądze też mi oczywiście zeżarło podwójnie. Napisałem już do polskiego supporta w tej sprawie. Ale pytam was, czy w takiej sytuacji anulują jeden z kuponów i zwrócą mi włożoną w niego kwotę ?
Otóż miałem dziś zamiar puścić kupon na expekcie, z dwoma meczami z drugiej ligi holenderskiej. Niestety, gdy już miałem wcisnąć "ok" by zaakceptować kupon, strona się zawiesiła. Wszedłem więc na nią ponownie, patrząc na stan konta nic mi nie ubyło, w zakładce "w trakcie" także było pusto. Pomyślałem, że kupon nie został zaakceptowany. Więc puściłem go znów, tym razem bez problemów. I co się okazało ? Nagle w zakładce "w trakcie" mam dwa razy identyczny kupon ten który rzekomo postawiłem przed zawieszeniem się strony i ten postawiony po tym. Pieniądze też mi oczywiście zeżarło podwójnie. Napisałem już do polskiego supporta w tej sprawie. Ale pytam was, czy w takiej sytuacji anulują jeden z kuponów i zwrócą mi włożoną w niego kwotę ?