>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

dlaczego przegrywam za kasę a na sucho nie ?

G 52

grekuu

Użytkownik
Witam otóż mam taki dziwny problem ze sobą nie jestem początkujący gram sporo lat z przerwami ale bez sukcesów .tak więc wróciłem nie dawno do interesu z zamiarem dorobienia się 1 miliona ale nie wygram jak stawiam za kasę wygrywam wszystko jak gram na sucho co jest nie tak ? ????

dzisiejszy przykład zagrałem sobie 8 meczy po 2 zdarzenia na kuponie i wszystko mi wchodziło wygrał bym 1300 zł oczywiście grałem na sucho

yar000 9,6K

yar000

Użytkownik
=grekuu;5012310][...] wygrywam wszystko jak gram na sucho co jest nie tak ? ????
[...]
Nie tak.
Typowe dla wielu. Niecierpliwość.
Nie mam czasu na rozwinięcie tej myśli. Można sobie ją rozwinąć samemu.

I jeszcze jedno. Załóż temat w dziale z &quot;kuponami&quot; i udowodnij w jakiejś rozciągłości czasowej lub(i) zdarzeniowej, ze &quot;wygrywasz wszystko&quot;.

G 52

grekuu

Użytkownik
jaja se robisz? jesteś zwykłym amatorem jak 95% osób, lepiej puść se totolotka bedziesz miał większe szanse żeby zostać milionerem.

na innym forum bym napisał że jesteś multi i nic nie wnosisz do tematu ale nie będę z rana się denerwował

Otrzymane punkty reputacji: +1
pestka7 7K

pestka7

Forum VIP
Siemka.
Na początku przygotuj sobie rozpiskę budżetu jakim dysponujesz, a następnie ustal stawkowanie w skali np [1/5]
Następna istotna sprawa to odpowiednia analiza spotkań. Jak ją dobrze przygotować i czym się w niej kierować? Zapraszam do zapoznania się z tym tematem:
KLIK
Kolejna sprawa to selekcja typów. Napisałeś,że dziś obstawiłeś 4 zakłady po 2 zdarzenia na kuponie co daje nam łącznie 8 spotkań. Fajnie, ale czy ma to przełożenie na dalsze powodzenie? Zdecydowanie NIE!
Tak jak napisałem najważniejsza jest selekcja. Wybierz z tych 8 spotkań, dwa (według Ciebie) najpewniejsze i zagraj je singlami lub w dublu.