Witam. W dniu wczorajszym wystapily jakies problemy techniczne na betfair. Niby wszystko ok ale sie zaczely cyrki dizac jak sie chcialo cos obstawic: jakies bledy itp. Weszlem na 2 rynki nieswiadomy tych problemow i polozylem na 2 rynkach lacznie ponad 100 euro. Na pierwszym rynku ktory byl rozgrywany na zywo wczesniej polozylem 50 euro przed rozpoczeciem na lay remis po to zeby odsprzedac go zaraz po rozpoczeciu z zyskiem. I tu sie zaczely problemy. Jakies bledy zaczely wyskakiwac przy puszczaniu kontry itd. Potem poznikaly wszytkie moje zaklady nie bylo ich widziec na nakladce, na stronie internetowej, w historii transakcji nigdzie wiec sadzilem ze z powodow technicznych zaklady zostaly anulowane i ok. Nagle 10 min przed koncem przy polozonych na lay 50 euro pojawuily sie kursy i zaklady kiedy bylo juz 0-3 i bylo juz po zawodach.
Na drugim rynku, ktory na zywo byl rozgrywany troszke pozniej, sytacja byla troche inna i tu byl minimalnie moj blad ze nie wyszedlem z niego przed rozpoczeciem, ale sadzilem ze skoro tam juz z tymi zyskami stratami bylo ok i zaklady normalnie mozna bylo puszczac to nie wychodzilem i trzymalem 80 euro na lay remis po to by go odsprzedac z minimalnym zyskiem. Ale co sie stalo w chwili rozpoczecia meczu? Poznikaly wszystkie oferty. Zostalem jak by sam na rynki. Wystawilem kontre tylko co z tego skoro byl martwy rynek i nikt nawet nie kupil tego. Bylem jak bym sam na rynku. no i takim sposobem stracilem ponad 100 euro nie z mojej winy. Pisalem juz do supportu odpisali mi ze:
Dziękujemy za nadesłany email.
Na naszych stronach wystąpiły w dniu problemy z wyświetlaniem Zysków i Strat dla naszych międzynarodowych klientów. Było to związane z awarią dostawcy usług internetowych na Malcie. Dział Techniczny twierdzi, że wszystkie problemy zostały usunięte. Przepraszamy za wynikłe trudności. Skontaktujemy się, gdy będziemy mieć dodatkowe informacje
Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji prosimy o kontakt na poniżej podany email/adres.
Z poważaniem
Ospisalem im ze to nie tylko byly problemy z wyswietlaniem zysku/strat tylko takze z puszczaniem zakladow to mi przeslali kolejnego maila:
Dziękujemy za nadesłany email.
Niestety, zgodnie z zaakceptowanymi przez Pana warunkami ogólnymi, Betfair nie ponosi odpowiedzialności za nie możność wyprowadzenia pozycji przez klienta poprzez trading.
Aby uzyskać więcej szczególowych informacji prosimy o kontakt na poniżej podany email/adres.
Z poważaniem
Czy istnieje jakas szansa czy moze maja racje? Ja ich nie obciazalem kosztami kiedy mi sie modem zwiesil i musialem wyjsc ze strata wiec czemu mam placic za ich problemy techniczne?
Na drugim rynku, ktory na zywo byl rozgrywany troszke pozniej, sytacja byla troche inna i tu byl minimalnie moj blad ze nie wyszedlem z niego przed rozpoczeciem, ale sadzilem ze skoro tam juz z tymi zyskami stratami bylo ok i zaklady normalnie mozna bylo puszczac to nie wychodzilem i trzymalem 80 euro na lay remis po to by go odsprzedac z minimalnym zyskiem. Ale co sie stalo w chwili rozpoczecia meczu? Poznikaly wszystkie oferty. Zostalem jak by sam na rynki. Wystawilem kontre tylko co z tego skoro byl martwy rynek i nikt nawet nie kupil tego. Bylem jak bym sam na rynku. no i takim sposobem stracilem ponad 100 euro nie z mojej winy. Pisalem juz do supportu odpisali mi ze:
Dziękujemy za nadesłany email.
Na naszych stronach wystąpiły w dniu problemy z wyświetlaniem Zysków i Strat dla naszych międzynarodowych klientów. Było to związane z awarią dostawcy usług internetowych na Malcie. Dział Techniczny twierdzi, że wszystkie problemy zostały usunięte. Przepraszamy za wynikłe trudności. Skontaktujemy się, gdy będziemy mieć dodatkowe informacje
Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji prosimy o kontakt na poniżej podany email/adres.
Z poważaniem
Ospisalem im ze to nie tylko byly problemy z wyswietlaniem zysku/strat tylko takze z puszczaniem zakladow to mi przeslali kolejnego maila:
Dziękujemy za nadesłany email.
Niestety, zgodnie z zaakceptowanymi przez Pana warunkami ogólnymi, Betfair nie ponosi odpowiedzialności za nie możność wyprowadzenia pozycji przez klienta poprzez trading.
Aby uzyskać więcej szczególowych informacji prosimy o kontakt na poniżej podany email/adres.
Z poważaniem
Czy istnieje jakas szansa czy moze maja racje? Ja ich nie obciazalem kosztami kiedy mi sie modem zwiesil i musialem wyjsc ze strata wiec czemu mam placic za ich problemy techniczne?