halus
Użytkownik
Witam,
W dniu dzisiejszym chciałem zlecić wypłatę 641 zł z mojego konta. Niestety po wybraniu jakiejkolwiek opcji wypłaty wyskakuje następujący komunikat:
"Wypłaty z Twojego konta za pośrednictwem metody Bank Wire, China Banking, Credit Card, China Debit Card, E-Cheque, EcoPayz, EntroPay, iDebit, INSTADEBIT, Instant Bank Wire, Instant Banking, Maestro/Delta, Moneta, Moneybookers, Moneybookers DD, NETELLER, NETELLER (1-PAY), Paysafecard, POLi, Przelewy24, QIWI Wallet, E-Payment, SDPay Mobile, SDPay WeChat, Skrill 1-Tap, Sofortüberweisung, Visa Electron, Webmoney nie są akceptowane.
Przejdź do strony https://www.pinnaclesports.com/pl/payments?currency=pln" target="_blank" class="FAQ">płatności, aby uzyskać więcej informacji na temat innych dostępnych metod."
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?
Napisałem już do supportu ale niestety nie odpisują.
W dniu dzisiejszym chciałem zlecić wypłatę 641 zł z mojego konta. Niestety po wybraniu jakiejkolwiek opcji wypłaty wyskakuje następujący komunikat:
"Wypłaty z Twojego konta za pośrednictwem metody Bank Wire, China Banking, Credit Card, China Debit Card, E-Cheque, EcoPayz, EntroPay, iDebit, INSTADEBIT, Instant Bank Wire, Instant Banking, Maestro/Delta, Moneta, Moneybookers, Moneybookers DD, NETELLER, NETELLER (1-PAY), Paysafecard, POLi, Przelewy24, QIWI Wallet, E-Payment, SDPay Mobile, SDPay WeChat, Skrill 1-Tap, Sofortüberweisung, Visa Electron, Webmoney nie są akceptowane.
Przejdź do strony https://www.pinnaclesports.com/pl/payments?currency=pln" target="_blank" class="FAQ">płatności, aby uzyskać więcej informacji na temat innych dostępnych metod."
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?
Napisałem już do supportu ale niestety nie odpisują.