>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Bonusy i brak szacunku do klienta i kłamstwa konsultanta

O 0

otwin10

Użytkownik
witam to co się dzieje na totalbet to jakaś kpina przy wpłatach około 7 tyś w ciągu 3 miesięcy prosząc o bonus chyba z 20 razy ciągle dostawałem odmowę aż w końcu jedyne co dostałem to freebet 5 zł gram od ponad 3 lat jestem aktywny konsultanci ciągle mnie spławiają najgorszy jest jest Pan Krzysztof który zachowuje się tak jak by był tam za karę w dodatku kłamie byle by spławić szybko klienta przez ostanie 7 miesięcy dokonałem wpłaty na ponad 20 tyś zł i dostałem freebety I bonusy inwidualne na kwotę 80 zł to jedyny bukmacher który mnie tak docenił dziś zamknąłem konto i jeśli nie zaproponują mi jakiegoś bonusu to już tam nie wrócę
 
M 6,1K

makalele007

Użytkownik
witam to co się dzieje na totalbet to jakaś kpina przy wpłatach około 7 tyś w ciągu 3 miesięcy prosząc o bonus chyba z 20 razy ciągle dostawałem odmowę aż w końcu jedyne co dostałem to freebet 5 zł gram od ponad 3 lat jestem aktywny konsultanci ciągle mnie spławiają najgorszy jest jest Pan Krzysztof który zachowuje się tak jak by był tam za karę w dodatku kłamie byle by spławić szybko klienta przez ostanie 7 miesięcy dokonałem wpłaty na ponad 20 tyś zł i dostałem freebety I bonusy inwidualne na kwotę 80 zł to jedyny bukmacher który mnie tak docenił dziś zamknąłem konto i jeśli nie zaproponują mi jakiegoś bonusu to już tam nie wrócę
chłopie jest przynajmniej 10 ciu innych legalnych a ty skomlisz o jaki smieszny bonus na totalbecie
 
O 0

otwin10

Użytkownik
Przyzwyczaiłem się do tego buka i chciał bym dalej grać u nich Ale jeśli nic się nie zmieni będę grał gdzie indziej ja tylko wyraziłem swoją opinię co do bonusów i konsultanta bo reszta cała strona oferta itp mi się podoba
 
K 3K

krimer33

Użytkownik
Ale przegryw XD,