To ten niepelnoletni ???? Po 1 na pewno zarejestrowales sie z KODEM od POKERSTRATEGY i tam jest tak ze nawet jakbys dolara wplacil to sie uwalnia bonus 49 $ i teraz musisz ugrac 800pkt zeby moc wyplacic
Jak masz włączony soft, to wejdz w cashier czy gdzieś w tamte okolice.
Albo szukaj bonus details i tam powinno pisac ile do końca.
To zależy od stawek na jakich grasz.
Jeżeli najniższe to trochę czasu Ci to zajmie.
pisze mi coś takiego: Warunki wydaniaPozostałe kryteria musiały zostać spełnione do czasu niezastrzeżonego wydania premii. Wypłaty oczekujące na realizacjęPozostałe kryteria musiały zostać spełnione do czasu niezastrzeżonego wydania premii. Dozwolone gryto gry, w których można wykorzystać zastrzeżoną kwotę i obstawiać zakłady lub rozgrywać rozdania objęte prowizją, aby spełnić warunki wydania.
300 punktów w dniu PartyPoker.com
296,71 punktów w dniu PartyPoker.com Poker
ja dostalem ponsora od PS 50$ i w zakladce bonus widnieje napis ze musze ugrac 300 party points a nie 800....... lecz w mailu od PS pisalo 800 party points......
dziwne......
ale tu pisze: 300 punktów w dniu PartyPoker.com
wypłaty oczekujące na realizację:295,36 punktów w dniu PartyPoker.com
czyli musze 300 punktów w jeden dzień ugrać i będę mógł wypłacić???
byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi wytłumaczył o co tu chodzi. domyslam sie ze chodzi o wyslanie skanu dowodu ale chce sie upewnić: Dear Piotr,
Please keep this cash out receipt for your records.
Current Status of Request: PENDING APPROVAL.
Cash Out Amount : USD 10.00.
PartyAccount Name : zioloziolo.
Date/Time Transaction : 03-MAY-2008 19:02:13 EST.
Transaction ID : XXXXXXXXXXXX
All cash outs must first be "approved" by our internal review team (to ensure fairness) before they are processed by our Payments Team, this is why the current status of your request reads "Pending Approval". The review normally takes 24-48 hours. However, this process is faster for players who have completed and returned the Preferred Player Application with supporting documents (available at http://www.pay-pro.com/preferred_member.html).
You can check the status of your cash out anytime by selecting 'Cashier' from the Lobby, then 'Cash Out History' .
Checks will only be mailed or couriered to your registered address. To change your mailing address for future cash outs, please login to the PartyAcount and click "My Account" followed by "Update Personal Info".
For additional help contact us anytime!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pay-Pro* http://www.pay-pro.com
Important: This is an automated email. Please do not reply as we will be unable to respond. If you have any questions or need help, please use the contact details below.
Support Center
24/7 Phone Support (English):
1 (866) 604-7794(Toll-free from US/Canada)
00-800-5000-7789(Toll-free from Europe)
+350 41120(International charges apply)
Email Support: [email protected]
*Pay-Pro and PartyCashier are service names of PartyGaming Group companies.
i drugi e-mail:
Dear Piotr,
Your Cash out request received on 03-MAY-08 19:02 EST with transaction ID 12098557335423450 from your PartyAccount "zioloziolo" has been approved and processing has already commenced. Please see the payment distribution below for complete issuing details:
Cash Out - Payment Distribution
-----------------------------------------------------------------
PaymentId Payment Type Amount
-----------------------------------------------------------------
17277847 RefunXXXXXXXXXXXXXX0.00
-----------------------------------------------------------------
To check the approximate time taken to receive your Cash out and any fees applicable, select:
1)'Cashier' from the Lobby
2)Then 'Help'
3)Then 'Cash out'
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pay-Pro* http://www.pay-pro.com
Important: This is an automated email. Please do not reply as we will be unable to respond. If you have any questions or need help, please use the contact details below.
Support Center
24/7 Phone Support (English):
1 (866) 604-7794(Toll-free from US/Canada)
00-800-5000-7789(Toll-free from Europe)
+350 41120(International charges apply)
Email Support: [email protected]
*Pay-Pro and PartyCashier are service names of PartyGaming Group companies.