mario_pl
Użytkownik
Witam serdecznie,
Niedawno zarejestrowalem konto w expekt.com (id:ciulas84). Oczywiscie potwierdzilem swoja tozsamosc wysylajac supportowi dowod osobisty, dokonalem juz dwoch wyplat ktore trafily na moje konto. Jestem pelnoletni podalem prawidlowe dane itp. itd.
Wczoraj po poludniu zablokowano mi konto i zazadano wyjasnien dlaczego transferuje czesto pieniadze miedzy sportsbook a casino. Moje wyjasnienia przyjeto (zachowawcza gra, nie chce grac za dlugo i duzymi stawkami zeby nie przegrac), jednak po kolejnym zalogowaniu znowu nastapila blokada. W supporcie powiedziano mi, zebym wstrzymal sie z zasilaniem casino account przez 24 h, co tez uczynilem. Zalogowalem sie znowu na swoje konto, nie robilem zadnych transferow tylko zagralem w kasynie - i po raz kolejny blokada, mimo iz dochowalem warunkow o ktorych mowil support.
W odpowiedzi na mojego maila poinformowano mnie ze zablokowano mi konto z powodu zbyt duzej liczby transferow (mimo ze sie powstrzymalem!) i ze dzial security dokonuje wyjasnien i nie moga mi odblokowac konta.
Mam pytanie ile zazwyczaj trwaja takie wyjasnienia i czy ktos moglby mi pomoc w tej sprawie ? Jakie sa szanse na odblokowanie konta (mam malego nerwa, bo na koncie byla dosc spora suma) ?
Z pozdrowieniami,
M.
Niedawno zarejestrowalem konto w expekt.com (id:ciulas84). Oczywiscie potwierdzilem swoja tozsamosc wysylajac supportowi dowod osobisty, dokonalem juz dwoch wyplat ktore trafily na moje konto. Jestem pelnoletni podalem prawidlowe dane itp. itd.
Wczoraj po poludniu zablokowano mi konto i zazadano wyjasnien dlaczego transferuje czesto pieniadze miedzy sportsbook a casino. Moje wyjasnienia przyjeto (zachowawcza gra, nie chce grac za dlugo i duzymi stawkami zeby nie przegrac), jednak po kolejnym zalogowaniu znowu nastapila blokada. W supporcie powiedziano mi, zebym wstrzymal sie z zasilaniem casino account przez 24 h, co tez uczynilem. Zalogowalem sie znowu na swoje konto, nie robilem zadnych transferow tylko zagralem w kasynie - i po raz kolejny blokada, mimo iz dochowalem warunkow o ktorych mowil support.
W odpowiedzi na mojego maila poinformowano mnie ze zablokowano mi konto z powodu zbyt duzej liczby transferow (mimo ze sie powstrzymalem!) i ze dzial security dokonuje wyjasnien i nie moga mi odblokowac konta.
Mam pytanie ile zazwyczaj trwaja takie wyjasnienia i czy ktos moglby mi pomoc w tej sprawie ? Jakie sa szanse na odblokowanie konta (mam malego nerwa, bo na koncie byla dosc spora suma) ?
Z pozdrowieniami,
M.