W czwartek załozyłem konto po czym dokonałem depozytu promocyjnym bonem 5 euro kupionym na allegro. W dwa dni udało mi sie ugrać ok. 300 zł i dzisiaj zablokowano mi konto. Wysłałem do supportu maila z prośbą o wyjaśnienie i kilkanasnie minut później dostałem nastepującą odpowiedź:
Pana konto gracza zostało został zamknięte bez możliwości ponownego otwarcia, ponieważ na kilku kontach gracza został zrealizowany ten sam kupon promocyjny. Dodatkowo podała Pani nieprawdziwe dane przy rejestracji konta gracza.
W związku z tym usługi naszego serwisu nie są już więcej dostępne.
Co do nieprawdziwych danych przy rejestracji konta to wszystkie dane zostały podane prawidłowo prócz roku urodzin. Przez pomyłke wpisałem 2 lata mniej, oczywiście dzień i miesiąc się zgadzał. Czy jest sens na walkę o odzyskanie tego co straciłem?
Pana konto gracza zostało został zamknięte bez możliwości ponownego otwarcia, ponieważ na kilku kontach gracza został zrealizowany ten sam kupon promocyjny. Dodatkowo podała Pani nieprawdziwe dane przy rejestracji konta gracza.
W związku z tym usługi naszego serwisu nie są już więcej dostępne.
Co do nieprawdziwych danych przy rejestracji konta to wszystkie dane zostały podane prawidłowo prócz roku urodzin. Przez pomyłke wpisałem 2 lata mniej, oczywiście dzień i miesiąc się zgadzał. Czy jest sens na walkę o odzyskanie tego co straciłem?