>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<
Fortuna bonus

betfair.com - problem z założeniem konta

K 0

kamil_plachta

Użytkownik
Witam wszystkich Użytkowników forum!

Mam problem z założeniem konta, mianowicie po wpisaniu niezbędnych danych personalnych i ich zaakceptowaniu pojawia się następujący komunikat:

Sorry, we are unable to create your account.
According to our records you already have an account with Betfair. We only allow one account per customer.

If you can remember your username and password, you can log into the Betfair site using the following link:

- Go to the Betfair site
If you have forgotten your username or password, you can retrieve the details using the following links:

- Forgotten your username?
- Forgotten your password?
If you believe you do not currently hold a Betfair account, please contact our Helpdesk using the details below:


Problem w tym, że wysłałem e-mail do helpdeska ale nie otrzymałem odpowiedzi. Próbowałem w drugą stronę, przypomnieć hasło lub login ale w takiej sytuacji pojawia się komunikat, że dany adres e-mail nie jest zarejestrowany w bazie.
Rejestracja na inny adres e-mail również nie przynosi efektów.
Czy ktoś z Was napotkał na podobny problem?
 
angelon 56

angelon

Użytkownik
Ktoś z rodziny, albo Ty wcześniej nie zakładałeś tam konta? ???? Słyszałem, że adresy pocztowe jak są takie same też, to są problemy właśnie. Poczekaj na odpowiedź z supportu, myślę, że powinni ogarnąć sprawę, jeśli oczywiście to Twoje pierwsze konto tam ????
 
K 0

kamil_plachta

Użytkownik
Nikt z rodziny konta nie zakładał, jestem o tym w 100% przekonany. Ba (!) support z betfair również to sprawdził ponieważ dostałem odpowiedź na mój e-mail od helpdesk&#39;a. Co ciekawe, ich odpowiedź &quot;wyjątkowo&quot; była w języku polskim ale moja odpowiedź już musi być w języku angielskim. Zapytałem czy można założyć konto za pomocą poczty e-mail, aktualnie czekam na odpowiedź.
 
K 0

kihastce

Użytkownik
Witam,
Ja mam problem z potwierdzeniem tożsamości. Wiąż wyświetla mi się komunikat:
&quot;Please note: we have not been able to confirm your identity fully from the details you have supplied.
Owing to regulations, your access to some products, markets and commission discounts may be restricted until you confirm your identity.&quot;
W jaki sposób mogę to załatwić? Czy ten komunikat będzie przeszkadzał w wypłacie w przypadku wygranej? Jakie prawa mi to zabiera?
Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam,
Krystian
 
Do góry Bottom