>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Betclic - czy cashback przysługuje?

andrut 1

andrut

Użytkownik
Witam,
Poleciłem znajomej bukmachera Betclic i ich ofertę Cashbacka. Niestety nie mogła ona wpłacić pieniędzy za pomocą swojej karty, gdyż jej bank zablokował wpłaty do bukmacherów. Wobec tego użyła mojej karty, z której korzystałem już kiedyś na swoim koncie. I tu ważna uwaga - korzystałem, lecz z bonusu nie skorzystałem, gdyż zakład został rozliczony na plus (cashback nieprzyznany). Czy wobec użycia mojej karty konto znajomej kwalifikuje się do otrzymania cashbacku?
Przypominam, że według Regulaminu jeden cashback przypada na jedną kartę płatniczą, lecz ja z cashbacku na swoim koncie nie skorzystałem, więc karta jest jakby &quot;czysta&quot;.
Pozdrawiam
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
A co z wypłatą?? Jak będą chcieli skanu karty, a tam beda inne dane?? Trzeba bylo wpłacić paysafecardem albo chociaz przelewy24
 
andrut 1

andrut

Użytkownik
Ok, podam może więcej szczegółów, bo sprawa jest w toku.
Po przegranym zakładzie znajoma została normalnie poproszona o skan dowodu swojego, mojego i oraz karty płatniczej - mają na takie sytuacje (korzystanie z czyjejś karty) specjalnego gotowca, więc wynika z tego, że jest to dopuszczalne. Weryfikacja dokumentów przebiegła pomyślnie, lecz bonus nie został dopisany do jej konta. Pani z czata powiedziała, że najwidoczniej nastąpiła zwykła pomyłka i prześle sprawę do odpowiedniego departamentu.
Niestety dziś przyszła odpowiedź, że cashback nie może zostać przyznany, gdyż gracz użył karty płatniczej zarejestrowanej na innym koncie. Potem zacytowany został fragment Regulaminu mówiący, że jeden cashback przypada na jedną kartę płatniczą, czyli według nich to jest postawą do odmowy przyznania zwrotu. No i właśnie problem w tym, że moja karta nie brała udziału w promocji cashback.
Da się jakoś wytłumaczyć botom z supportu, że nie mają racji? Czuję, że po takim mailu sprawa już jest przegrana, ale może uda się od nich uzyskać coś poza wklejaniem gotowych odpowiedzi. Są dowody na to (zapis czata), że wcześniej próbowała wpłacić pieniądze za pomocą swojej karty, ale nie udało jej się to. Nie ma tu więc mowy o żadnym podstępnym działaniu mającym na celu jakieś nadużycia.
 
rpg 1K

rpg

Użytkownik
Karta brała udział w promocji na twoim koncie tylko, że wygrałeś, więc nie było zastosowania, co do zwrotu.
Też nie cierpię jak support wysyła ciągle to samo klepanie bezsensowne, ale tym razem jestem po ich stronie, a co do całej sytuacji to mogła przecież zastosować dowolną inną metodę żeby nie było powiązań z kimkolwiek kto już korzystał.
 
andrut 1

andrut

Użytkownik
To widocznie źle zinterpretowałem regulamin, po prostu nie spodziewałem się żadnych problemów z ich strony. Dobrze przynajmniej, że oferta nadal jest aktywna i można spróbować odrobić straconą kasę.
 
Do góry Bottom