travism
Forum VIP
Witam
Mam spory problem z bet365. Dnia 12 lutego zdeponowałem na swoje konto kasiore. Wpłacałem z Inteligo poprzez moneybookers. I tu rodzi się problem. Wczoraj zleciłem wypłate na MB, do dziś kasa nie doszła na konto w MB. Napisałem na live czacie ze niepokoi mnie tak długie oczekiwanie na pieniądze. Wtedy Pani Lidia która w tym momecie obsługiwała mnie napisała ze e-mail z którego deponowałem środki nie pasuje do tego na który chce wypłacic. Patrzyłem na koncie w bet365 i na moneybookers czy oba maile sie zgadzają no i oczywiście sie zgadzaja. Zdeponować środków z innego konta MB nie było możliwości, ponieważ to konto które obecnie posiadam jest pierwszym i jak narazie ostatnim, które założyłem na MB.
Więc nie rozumiem jak mogą im się nie zgadzac maile szczególnie że nikt inny (znajomy, czy ktos z rodziny) nie był poproszony o zdeponowanie za mnie tych pieniedzy.
Na moją prośbę o informacje z jakiego maila zdeponowałem środki napisała ze nie ma prawa udzielać takich informacji po czym zakończyła rozmowe na czacie i kazała pisać pod adres e-mail support-pol@customerservices365
dla mnie to nic innego jak jawne lecenie w kulki :|
miał ktoś juz taki problem ?
Mam spory problem z bet365. Dnia 12 lutego zdeponowałem na swoje konto kasiore. Wpłacałem z Inteligo poprzez moneybookers. I tu rodzi się problem. Wczoraj zleciłem wypłate na MB, do dziś kasa nie doszła na konto w MB. Napisałem na live czacie ze niepokoi mnie tak długie oczekiwanie na pieniądze. Wtedy Pani Lidia która w tym momecie obsługiwała mnie napisała ze e-mail z którego deponowałem środki nie pasuje do tego na który chce wypłacic. Patrzyłem na koncie w bet365 i na moneybookers czy oba maile sie zgadzają no i oczywiście sie zgadzaja. Zdeponować środków z innego konta MB nie było możliwości, ponieważ to konto które obecnie posiadam jest pierwszym i jak narazie ostatnim, które założyłem na MB.
Więc nie rozumiem jak mogą im się nie zgadzac maile szczególnie że nikt inny (znajomy, czy ktos z rodziny) nie był poproszony o zdeponowanie za mnie tych pieniedzy.
Na moją prośbę o informacje z jakiego maila zdeponowałem środki napisała ze nie ma prawa udzielać takich informacji po czym zakończyła rozmowe na czacie i kazała pisać pod adres e-mail support-pol@customerservices365
dla mnie to nic innego jak jawne lecenie w kulki :|
miał ktoś juz taki problem ?