>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję

Status
Zamknięty.
R 0

roberos1

Użytkownik
Witam wszystkich, jestem tutaj nowy. Często zaglądałem na forum czytając wasze posty i dzięki temu wiele rzeczy się nauczyłem, w sumie dopiero jestem początkujący w pokerze, wszystko było ok do pewnego czasu....(a że nie jestem alfą i omegą, bardzo proszę was o pomoc)
Zacznę od tego ze korzystam z kilku pokerroomów, obecnie: everest, terminalpoker, party poker, full tilt i poker time. Wszystko było ok, aż do jakiegoś czasu i po dzień dzisiejszy nie mogę się zalogować na kilku pokerach a mimianowice na terminalu, full tilcie i poker timie. Nie wiem czemu ale wyskakuje mi filed bądź SSL handshake filed, nie mam pojęcia czemu ???? Korzystam nadal jak dawniej z firefoxa, usunąłem ciasteczka i nic nie dało, odinstalowywałem i zainstalowałem programy juz kilka razy i również nic nie dawało, dawniej było wszystko ok i nagle się spieprzyło, jak siedze na różnych stronach pojawiają mi się komunikaty dotyczące jakiegoś certyfikatu, nie wiem czy to ma z tym związek - wcześniej tego nie było. Bardzo prosze o rade i pozdrawiam pokerzystów.
 
stardust 0

stardust

Użytkownik
To chyba raczej coś po stronie serwera i reinstalacja raczej nic nie da. Moim zdaniem skopali coś z certyfikatem SSL, może nie przedłużyli jego ważności albo hmm może zmienili domenę ... generalnie ten błąd pojawia się w momencie gdy hostname w certyfikacie nie zgadza się z hostname serwera
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
To chyba raczej coś po stronie serwera i reinstalacja raczej nic nie da. Moim zdaniem skopali coś z certyfikatem SSL, może nie przedłużyli jego ważności albo hmm może zmienili domenę ... generalnie ten błąd pojawia się w momencie gdy hostname w certyfikacie nie zgadza się z hostname serwera