Witam, sprawa wygląda następująco.
Jestem użytkownikiem MB od paru lat, konto zweryfikowane itd. Ostatnio robiłem konto mojej dziewczynie, wszystkie prawidłowe dane, prócz jednej - wpisałem błędny email. Konto zostało utworzone normalnie, brak potrzeby aktywowania konta, co mnie zgubiło i przelałem na jej konto gotówkę. Kiedy chcieliśmy przetransferowac gotówkę na bukmachera, pojawił się komunikat, że link aktywacyjny został wysłany na maila(błędnego).
Teraz nie mogę tych pieniędzy odesłac z powrotem, ani dokonac jakiejkolwiek innej operacji bo przy każdej próbie wyskakuję prośba o aktywacje konta, a mail należy do niewiadomo kogo
Czy ktoś z Was miał podobny problem, albo się spotkał z czymś podobnym?
Czy MB ma polski support?
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi, co by jakiś szczęśliwiec nie przywłaszczył tej gotówki:;/:
Dzięki z góry!
Jestem użytkownikiem MB od paru lat, konto zweryfikowane itd. Ostatnio robiłem konto mojej dziewczynie, wszystkie prawidłowe dane, prócz jednej - wpisałem błędny email. Konto zostało utworzone normalnie, brak potrzeby aktywowania konta, co mnie zgubiło i przelałem na jej konto gotówkę. Kiedy chcieliśmy przetransferowac gotówkę na bukmachera, pojawił się komunikat, że link aktywacyjny został wysłany na maila(błędnego).
Teraz nie mogę tych pieniędzy odesłac z powrotem, ani dokonac jakiejkolwiek innej operacji bo przy każdej próbie wyskakuję prośba o aktywacje konta, a mail należy do niewiadomo kogo
Czy ktoś z Was miał podobny problem, albo się spotkał z czymś podobnym?
Czy MB ma polski support?
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi, co by jakiś szczęśliwiec nie przywłaszczył tej gotówki:;/:
Dzięki z góry!