>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Błędny wpis Fortuna

M 0

misiuks314

Użytkownik
Cześć,
Obstawiłem sobie dzisiaj kupon po dłuższej przerwie.Jak wiadomo sytuacja jeżeli chodzi o sport nie rozpieszcza ale udało się coś zmontować. Kupon okazuje się, że będzie wygrany natomiast po kilku godzinach w w jednym ze zdarzeń nastąpiła weryfikacja z wygranego zdarzenia na rozliczenie po 1.00 jako argument podano "błędny wpis". Fortuna przez pomyłkę lub nie pomyliła się i wpisała jako drużynę gości gospodarza. Jestem laikiem jeżeli chodzi o bukmacherkę stąd moje pytanie do starszych graczy czy można coś z tym zrobić bo przecież dobrze wytypowałem zwycięzce spotkania, mecz został rozegrany, a tu taki psikus. Poniżej załączam kupon.
 

Załączniki

rekretyper 83,8K

rekretyper

Użytkownik
Błąd jest z ich strony bo gospodarzem spotkania był Ming Chuan ale nic nie zrobisz bo taki mają regulamin. Ostatnio miałem podobną samą sytuację w Tadżykistanie zagrałem btts i zaklad wstępnie rozliczyli jako wygrany następnego dnia ponowna weryfikacja zakładu i zwrot gdyż jak się okazało obie drużyny z jakichś tam względów zamieniły się kolejnością rozgrywania meczu i informacja o tym była 3 dni przed spotkaniem. Pytałem na chacie dlaczego z ich błędu kolejny raz cierpi gracz to była tylko odpowiedź - regulamin z regułka.
 
rekretyper 83,8K

rekretyper

Użytkownik
Możesz spróbować na chacie ich pomęczyć ale nie liczyłbym na wiele.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
A 96

AntyGol

Użytkownik
Jedno co jest pewne to ze buki teraz robią wszystko żeby nas okraść powołując się na durne punkty regulaminu. Gdy błądest w druga stronę to nie widzą problemu. I to nie tylko fortuna ale wszystkie to wsxystkieykorzystuja.
 
B 482

bmoran

Użytkownik