Witam. Jakiś czas temu postanowiłem założyć konto i skorzystać z cashbacka w Expekt. Wpłaciłem pieniądze, postawiłem zakład, niestety przegrałem i dostałem zwrot stawki. Za zwrócone pieniądze postanowiłem jednak dalej grać, przez co udało mi się trochę wygrać. Wszystko było w porządku do momentu próby wypłaty pieniędzy. Dwa dni po zleceniu wypłaty pojawił się komunikat "Account adjustment", i konto zostało wyczyszczone do zera, pieniędzy zaś nie dostałem.
Mój błąd mógł polegać na tym, że część zakładów postawiłem logując się w nie swoim miejscu zamieszkania, przez co adres IP zgadzał się z adresem osoby, która już miała konto u tego bukmachera. Czy zgodnie z regulaminem Expekt miał prawo zabrać wszystkie moje pieniądze z konta?
Dodam, że konto nie zostało zamknięte/zawieszone, jedynie zniknęły z niego wszystkie pieniądze.
Mój błąd mógł polegać na tym, że część zakładów postawiłem logując się w nie swoim miejscu zamieszkania, przez co adres IP zgadzał się z adresem osoby, która już miała konto u tego bukmachera. Czy zgodnie z regulaminem Expekt miał prawo zabrać wszystkie moje pieniądze z konta?
Dodam, że konto nie zostało zamknięte/zawieszone, jedynie zniknęły z niego wszystkie pieniądze.