AI czy Pudzian? BETFAN przedstawia nową kampanię
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, rozpoczęła nową kampanię “Nie grasz, nie wygrasz”, w której główną rolę odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. Tym razem “najsilniejszy człowiek świata” mierzy się z przeciwnikiem, który na pierwszy rzut oka wydaje się być niepokonany… sztuczną inteligencją.
Najnowsza kampania BETFAN jest odzwierciedleniem odwiecznego dylematu graczy - zaufać liczbom i statystykom czy intuicji? BETFAN chce pokazać, że w świecie zakładów bukmacherskich jest miejsce zarówno na wybory determinowane liczbami i analizą, jak również działania zgodne z własnymi przekonaniami i instynktem - tak, jak robi to Mariusz Pudzianowski. Finalnie każdy gracz może określić swoją ścieżkę i styl.
W kreacjach promujących start kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w kucharza. To pierwsze z pięciu wcieleń Pudziana, które ma podkreślić różnice między intuicją a analityką, pokazując, jak emocje i instynkt mogą rywalizować z chłodną kalkulacją oraz danymi opartymi na sztucznej inteligencji.
- Temat sztucznej inteligencji i jej roli w naszym życiu jest obecnie bardzo popularny. To zainspirowało nas do zestawienia matematycznych danych, schematów i technologii, naprzeciwko intuicyjnych działań, zgodnych z sercem gracza, które uosabia nasz ambasador Mariusz Pudzianowski. Jesteśmy przekonani, że ta interaktywna kampania nie tylko dostarczy emocji, ale także zainspiruje do refleksji na temat wyborów, które podejmujemy na co dzień – zarówno w świecie zakładów, jak i w życiu - mówi Krystian Grzelak, wiceprezes BETFAN.
Realizacja kampanii “Nie grasz, nie wygrasz” to efekt pracy teamu BETFAN, wspieranego przez dom produkcyjny DELORD oraz studio animacji Trzask Studio.
BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów.
Nasz pierwszy spot jest już dostępny na naszym kanale YouTube:
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, rozpoczęła nową kampanię “Nie grasz, nie wygrasz”, w której główną rolę odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. Tym razem “najsilniejszy człowiek świata” mierzy się z przeciwnikiem, który na pierwszy rzut oka wydaje się być niepokonany… sztuczną inteligencją.
Najnowsza kampania BETFAN jest odzwierciedleniem odwiecznego dylematu graczy - zaufać liczbom i statystykom czy intuicji? BETFAN chce pokazać, że w świecie zakładów bukmacherskich jest miejsce zarówno na wybory determinowane liczbami i analizą, jak również działania zgodne z własnymi przekonaniami i instynktem - tak, jak robi to Mariusz Pudzianowski. Finalnie każdy gracz może określić swoją ścieżkę i styl.
W kreacjach promujących start kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w kucharza. To pierwsze z pięciu wcieleń Pudziana, które ma podkreślić różnice między intuicją a analityką, pokazując, jak emocje i instynkt mogą rywalizować z chłodną kalkulacją oraz danymi opartymi na sztucznej inteligencji.
- Temat sztucznej inteligencji i jej roli w naszym życiu jest obecnie bardzo popularny. To zainspirowało nas do zestawienia matematycznych danych, schematów i technologii, naprzeciwko intuicyjnych działań, zgodnych z sercem gracza, które uosabia nasz ambasador Mariusz Pudzianowski. Jesteśmy przekonani, że ta interaktywna kampania nie tylko dostarczy emocji, ale także zainspiruje do refleksji na temat wyborów, które podejmujemy na co dzień – zarówno w świecie zakładów, jak i w życiu - mówi Krystian Grzelak, wiceprezes BETFAN.
Realizacja kampanii “Nie grasz, nie wygrasz” to efekt pracy teamu BETFAN, wspieranego przez dom produkcyjny DELORD oraz studio animacji Trzask Studio.
BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów.
Nasz pierwszy spot jest już dostępny na naszym kanale YouTube:
