>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<

888starz

T 0

teti0301

Użytkownik
Witam, mam pytanie dotyczace zarabiania na takich bukach jak 888starz, jestem poczatkujacy ale znam sie na typowaniu i przynosi mi to zyski. Chce traktowac bukmacherke jako dodatkowe zrodlo dochodu. Zalozylem konto skrill i tam wyplacam swoje pieniadze, stad moja obawa, czy jest to legalne i nie mam sie czym martwic? Czy zakladajac ze z 888 bede wyplacac 3000 miesiecznie na skrill, i poslugiwal sie ta metoda platnosci czy nie dojedzie mnie skarbowka? :D
(888starz jest bukiem bez podatku)
 
BrooklynBouncee 3K

BrooklynBouncee

Użytkownik
Nie mam tam jeszcze konta. Założę i wpłacił bym może tak testowo 20 PLN przez Skrill. Powiedźcie jak to jest z małymi kwotami przy pierwszej wypłacie. Przechodzą dalej te wypłaty bez jakiejś weryfikacji tak powiedzmy do 200zł? Ja gram już tylko rekreacyjnie od kilku lat za małe stawki. Ciekawi mnie czy weryfikacja jest tam ciężka, czy wystarczy tylko skan dowodu przy małych kwotach. Dzięki!
 
machlak 305

machlak

Użytkownik
Bez problemu bez żadnej weryfikacji 8 skanow dowodu wypłacasz np jetonen. Jeszcze nigdy takowej weryfikacji nie miałem a gram za stawki max 200-300zl od ponad roku.
 
ulatek 2,5K

ulatek

Użytkownik
Witam,
Założyłem konto u nich,wpłaciłem kase i od razu dostałem info ze nie moge grać.Dobra niech będzie,Zlecilem wypłate srodkow przez skrill czyli tą sama metodą ktora wpłacałem.
2 razy odrzucałomi wypłatę z komunikatem Denied by operator. (Payment processing error)).Buk twierdzi,ze wina lezy po stronie operatora czyli Skrill i mam klopot o nie moge wyplacic srodkow.
Miał ktoś kiedyś z Was taka sytuacje u nich???czy to po prostu oni kombinuja??
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Witam,
Założyłem konto u nich,wpłaciłem kase i od razu dostałem info ze nie moge grać.Dobra niech będzie,Zlecilem wypłate srodkow przez skrill czyli tą sama metodą ktora wpłacałem.